دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1396 - 12:42

اسکان 2200 نفر از میهمانان نوروزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد

همه ساله استان لرستان به دلیل جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوان و برخورداری از آب و هوای مطلوب و نیز قرار گرفتن در مسیر ارتباطی شمال - جنوب کشور میزبان جمع کثیری از هموطنان عزیز در ایام نوروز است.
کد خبر : 169424

به گزارش خبرنگار آنا، در همین راستا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد به منظور بهره‌گیری همکاران گرامی سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از تعطیلات ایام نوروز با تجهیز میهمانسرای استادان با شش سوئیت و نیز دو ساختمان خوابگاه با 45 اتاق و هر اتاق با ظرفیت هشت تخت با امکانات رفاهی نظیر حمام، فرش، تلویزیون، پتو، یخچال، اجاق گاز، مواد شوینده و بهداشتی و ... تلاش کرد تا فضای لازم را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی فراهم کند.


علی رضا دالوند رئیس ستاد اسکان این واحد دانشگاهی با اعلام این خبر گفت: در ایام تعطیلات نوروزی واحد خرم آباد از تاریخ 26 اسفند 95 تا 14 فروردین 96 پذیرای 2200 نفر در قالب 550 خانواده از همکاران سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بود.


دالوند افزود: در این ایام 13 نفر از همکاران این واحد در سه شیفت و به صورت شبانه روزی در خدمت این مهمانان گرانقدر بودند. در این مدت بروشورهایی در ارتباط با معرفی مکان های تاریخی و طبیعی استان لرستان در اختیار میهمانان قرار گرفت و راهنمایی های لازم در باره مسیرهای بازدید از این مکان ها به این عزیزان ارائه و با استقبال فراوانی مواجه شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب