دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1396 - 08:46

احداث دومین بوستان ویژه معلولین در تهران

شهردار منطقه 7 از احداث دومین بوستان معلولین و سالمندان در باغ موزه قصر با هدف ارائه خدمات بهینه به این قشر خبر داد.
کد خبر : 168989

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، سعید طلوعی با اشاره به ضرورت مناسب سازی فضاهای عمومی جهت استفاده معلولین، گفت : این طرح با هدف ارائه خدمات بهینه به این قشر و بهره گیری آنان از تمامی امکانات و تامین آسایش و رفاه ، در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.


شهردار منطقه 7 تصریح کرد: نصب نیمکت ویژه معلولین، ست بدنسازی و ایجاد سرویس بهداشتی مناسب برای معلولین، ایجاد محل پارک خودرو و نصب دستک‌های رمپ از جمله اقداماتی است که در این بوستان به منظور رفاه حال معلولان انجام میشود.


وی با اشاره به مناسب سازی اولین بوستان ویژه معلولین و سالمندان منطقه در بوستان شهد نیاکی، عنوان کرد: تبدیل شهرداری تهران ازسازمانی خدماتی به یک نهاد اجتماعی، شعاری بود که در سال‌های اخیرنه تنها درحرف، بلکه دراقدام وعمل شهردار تهران اتفاق افتاده است و شهرداری تهران همواره نسبت به رفع مشکلات معلولان نگاه ویژه‌ای دارد.


وی با اظهار امیدواری از بهبود روند خدمت رسانی به معلولان این منطقه گفت: از معاونان،مدیران و تمامی مسئولان منطقه انتظار دارم که از تمامی ظرفیت‌های شهرداری منطقه در جهت رفاه حال معلولان استفاده ‌شود و برهمین اساس مناسب‌سازی معابر جهت استفاده معلولان باید به گونه‌ای انجام شود که دسترسی به شریان‌های اصلی از در منازل آنان به سهولت انجام پذیرد و این عزیزان در استفاده از معابر منطقه کم تر دچار زحمت شوند.


وی در ادامه از کاشت 650 هزار گل شب بو و پیاز گل لاله در میادین، پارکها و فضای سبز منطقه همزمان با فرارسیدن فصل بهار خبر داد و تاکید کرد: 330 هزار گل شب بو و 320 هزار پیاز گل لاله در میادین، پارک‌ها و فضای سبز منطقه کاشته شده که به گل دهی رسیده و چشم انداز بسیار زیبایی را در سطح منطقه ایجاد کردهاند.


وی با اشاره به اینکه این اقدام به منظور افزایش کیفیت فضای سبز، زیباسازی و ایجاد چشم انداز مناسب انجام شد، تصریح کرد: کاشت پیازهای لاله در رنگ بندی‌های متفاوت و زیبا در دستور کار منطقه قرار گرفت تا شهروندان همزمان با فرا رسیدن بهار شاهد شکفتن هزاران گل لاله باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب