دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 فروردين 1396 - 14:10
فرمانده ناجا خبر داد

بازگشت 80 درصد مسافران از سفرهای نوروزی

فرمانده نیروی انتظامی از بازگشت 80 درصد مسافران از سفرهای نوروزی خبرداد و گفت: در طرح نوروزی 300 هزار مامور پلیس در قالب 26 هزار تیم گشتی خودرویی و پیاده سازماندهی و به کار گیری شده‌اند.
کد خبر : 168672

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پلیس، سردار حسین اشتری در بازدید هوایی از جاده‌ها و تفرجگاه‌های استان تهران گفت: با همکاری شهروندان و رعایت قوانین و مقررات ترافیکی خوشبختانه از ابتدای طرح نوروزی با کاهش 8 درصدی تعداد جان باختگان و مجروحان حوادث ترافیکی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل مواجه هستیم.


وی با تاکید بر این که در بحث تصادفات رانندگی حتی یک کشته و یا مجروح نیز دردآور است، تصریح کرد: اقدامات پلیس و همراهی مردم در کاهش حوادث فوتی و جرحی در حالی روند کاهشی را سپری کرد که ما شاهد افزایش میزان مسافرت‌ها، شرایط ناپایدار جوی و همچنین تزریق دو میلیون خودروی جدید به چرخه آمد و شد کشور بوده‌ایم.


وی با اعلام بازگشت 80 درصد مسافران از سفرهای نوروزی، به موضوع مدیریت سفر اشاره کرد و آن را در کاهش بار ترافیکی جاده‌ها و همچنین امنیت مسافران موثر دانست.


سردار اشتری افزود: در طرح نوروزی 300 هزار مامور پلیس در قالب 26 هزار تیم گشتی خودرویی و پیاده سازماندهی و به‌کار گیری شده‌اند که این امر تاثیر مطلوبی بر کاهش جرایم و به ویژه سرقت داشته است.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته