دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
قصه تکراری دست از سر کلاه قرمزی و دیگر عروسک‌ها برنمی‌دارد

سرانجام کلاه قرمزی بر بی پولی پیروز شد

پس از انتشار نامه اعتراضی تهیه‌کننده «کلاه قرمزی» و توقف ساخت مجموعه، به نظر می‌رسد رضایت نسبی عوامل این مجموعه جلب شده و تصویربرداری از سر گرفته شده است.
کد خبر : 165933

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، پس از انتشار نامه‌ حمید مدرسی، تهیه‌کننده «کلاه قرمزی» که حامل خبر دست کشیدن عوامل از ادامه تولید این مجموعه محبوب به دلیل مشکلات مالی و بدقولی مدیران بود، برخی از رسانه‌ها مدعی شدند تصویربرداری «کلاه قرمزی» از دو روز قبل و در سکوت خبری از سر گرفته شده و به نظر می‌رسد تهدید مدرسی با توجه به شرایط نزدیک بودن به ایام نوروز و چشم‌انتظاری مخاطبان‌ میلیونی این مجموعه، مدیران سیما را مجبور به چاره‌‎جویی و جلب رضایت تیم «کلاه قرمزی» کرده است.


کانال سینما دیلی مدعی شده تصویربرداری «کلاه قرمزی» بعد از سه روز توقف، دیروز از سر گرفته شده اما هنوز مشخص نیست مشکل مالی حل شده یا خیر؟ این اتفاق در حالی رخ داده که سال‌های قبل هم تهیه‌کننده «کلاه قرمزی» برای دریافت دستمزد عوامل مجموعه، با مدیران شبکه دو کلنجار رفته بود و با اعلام خبر متوقف کردن کلاه قرمزی و حمایت رسانه‌ها از این برنامه مجبوب تلویزیونی، موجب برطرف شدن مشکلات مالی شد و این برنامه محبوب روی آنتن شبکه دو رفت. اما سال گذشته که با مدیریت نیمه تمام محمد سرافراز همراه بود، این روند هرساله طی نشد و مدیران شبکه با تصمیمی غلط رای به توقف کلاه قرمزی دادند و شبکه دو در ایام نوروز قدری بی‌مخاطب ماند...


هنوز هیچ‌کدام از عوامل «کلاه قرمزی» نسبت به خبر شروع دوباره تصویربرداری برای رساندن برنامه به ایام نوروز، واکنشی نشان نداده‌اند و تلاش خبرنگار آنا برای دسترسی به تهیه‌کننده این مجموعه بی‌نتیجه بوده است.




انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه دو سیما
ارسال نظر
هلدینگ شایسته