دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 اسفند 1395 - 12:11
در گفت‌و‌گو با آنا؛

محمد دلیریان: از قهرمانان المپیکی روس‌ها نمی‌ترسیم/ عبدولی هنوز به آمادگی کامل نرسیده/ کادر فنی اسامی کشتی‌گیران جام جهانی را اعلام می‌کند

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی گفت: سعید عبدولی هنوز به آمادگی کامل نرسیده و باید در این روزهای باقی مانده تا رقابت های جام جهانی آبادان به او فرصت دهیم تا خودش را برای این امر مهم آماده کند، در غیر این صورت شاید کادر فنی از او در این رقابت ها استفاده نکند.
کد خبر : 163205

محمد دلیریان سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار آنا درباره وضعیت تیم ملی فرنگی در آستانه جام جهانی فرنگی که در آبادان برگزار می‌شود، گفت: «خدا را شکر وضعیت تیم خوب است. امسال تیم کشتی فرنگی نسبت به سال های گذشته یک تفاوت اساسی و مهم دارد و آن این است که بدنه کادر فنی و کشتی‌گیران همگی جوان هستند و انگیزه زیادی برای نشان دادن خود در جام جهانی دارند.»


وی ادامه داد: «‌تیم روسیه امسال قرار است با ترکیب اصلی خود به ایران بیاید که آن را به فال نیک می گیریم. این تیم ستاره‌های پرقدرتی دارد و ملی پوشان کشورمان در مصاف با حریفان روس خود عیارشان مشخص می شود. تیم ما جوان و تازه نفس است و باید به آنها فرصت دهیم که در رقابت های اینچنینی با اعتماد به نفس کامل به میدان بیایند. تیم ملی در این رقابت ها محکوم به پیروزی است و باید قهرمانی های سال گذشته خودمان را تکرار کنیم اما کشتی غیرقابل پیش بینی است و نباید اگر تیم نتیجه نگرفت آن را یک ناکامی بزرگ بدانیم.


سرپرست تیم کشتی فرنگی با بیان اینکه تیم، جوان شده و نیاز به فرصت دارد، اظهار کرد: «‌در رقابت های غیر المپیکی کشتی‌گیران نتوانستند در حد انتظار ظاهر شوند و فکر می کنم آن نتایج تلنگری خوبی برای همه شد که بعد از آن خودشان را به بالاترین سطح آمادگی برسانند. درست است که کشتی‌گیران جوان هستند و تجربه کافی ندارند اما از اراده و انگیزه بالایی برخوردارند و همین باعث می شود مقابل روس ها که همگی قهرمانان جهان و المپیک را به میدان می فرستند کم نیاورند. نباید روس‌ها را بزرگ کنیم و از این حریف دیرینه که بارها مقابل کشتی گیران ما مغلوب شدند یک حریف شکست‌ناپذیر بسازیم.»


دلیریان در مورد حضور عبدولی در این رقابت ها اظهار کرد: «‌او بعد امسابقات المپیک دیگر در اردوی تیم ملی حضور نداشت و تمرینات جدی هم در این مدت انجام نداده است. طبیعی است که در بالاترین سطح آمادگی نباشد. بعد از اینکه به اردو آمد او را در یک مسابقه جدی محک زدیم و به نظرم هنوز تا شرایط ایده آل و آمادگی کامل جسمانی فاصله دارد.»


سرپرست تیم کشتی فرنگی با بیان اینکه عبدولی جزو گزینه های مورد نظر برای حضور در جام جهانی است، اظهار کرد: «‌او به اردوی تیم ملی دعوت شده و در حال تمرین است اما با توجه به اینکه هنوز در شرایط آمادگی صددرصد نیست نمی توانیم از حضور قطعی او در رقابت های جام جهانی حرف بزنیم. باید به این کشتی‌گیر فرصت دهیم تا در این روزهای باقی مانده تا مسابقات جام جهانی خودش را آماده کند و بدیهی است که کادر فنی در مورد او تصمیم می گیرد. اگر مشخص شد که این ملی‌پوش از نظر جسمانی در بالاترین سطح آمادگی است از او برای حضور در جام جهانی استفاده می کنیم در غیر این صورت از عبدولی در دیگر مسابقات پیش رو استفاده خواهیم کرد.»


‌گفتنی است رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی سال ۲۰۱۷ میلادی در روزهای ۲۶ و ۲۷ اسفندماه با حضور هشت کشور برتر دنیا در شهر آبادان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

برچسب ها: سعید عبدولی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته