دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آغاز پیش‌فروش نوروزی بلیت‌های اتوبوس

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری از آغاز پیش‌فروش نوروزی بلیت‌های اتوبوس، مینی‌بوس و سواری از فردا خبر داد.
کد خبر : 159919

احمدرضا عامری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آنا با بیان اینکه پیش‌فروش‌ها از فردا در دفاتر شرکت‌های تعاونی، ترمینال‌ها و به صورت حضوری و اینترنتی انجام می‌شود، درباره آخرین وضعیت نرخ‌گذاری‌ها نیز افزود: نرخ بلیت‌ اتوبوس برای سفرهای نوروزی سال گذشته 20 درصد افزایش یافت اما با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر امسال نرخ‌ها را افزایش ندادیم و بلیت با نرخ مصوب گذشته به مسافران فروخته می شود.


وی با تاکید بر اینکه 120 هزار دستگاه سواری، اتوبوس و مینی‌بوس آماده ارایه خدمات به مسافران نوروزی هستند، تصریح کرد: روزانه یک میلیون و 750 هزار صندلی برای سفرهای نوروزی آماده شده است.


عامری پیک سفرای نوروزی را از 25 اسفندماه تا 25 فروردین‌ماه اعلام و تاکید کرد: درصورت افزایش تقاضا در برخی مسیرها آمادگی داریم تا اتوبوس های فوق العاده را برنامه‌ریزی کنیم.


مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور با تاکید بر اینکه ثابت ماندن قیمت‌ها برای سفرهای نوروزی امسال با رضایت شرکت‌های مسافربری بوده است، بیان کرد: مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و پیشنهادات خود را از طریق شماره تماس 66709032 به دفتر اتحادیه شرکت های مسافربری گزارش کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته