دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 بهمن 1395 - 15:43
برای بازدید از مرکز هرمز دانشگاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به جزیره هرمز رفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بعد از ظهر امروز برای بازدید از مرکز دانشگاه آزاد اسلامی هرمز وارد این جزیره شد.
کد خبر : 158220

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر میرزاده و هیات همراه با ورود به جزیره هرمز با استقبال مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی روبرو شدند.


هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با ورود به این جزیره از مزار شهدای جزیره هرمز بازدید و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.


در ادامه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از مرکز این دانشگاه در جزیره هرمز بازدید کرد و به همراه محسن هاشمی، معاون عمرانی دانشگاه، مجتمع آموزشی آن را افتتاح کرد. این مجتمع سه هزارو 200متر مربع زیربنا دارد همچنین پروژه‌های سلف سرویس، ساختمان پژوهشی، کارگاه و آزمایشگاه این مرکز در حال ساخت است.


به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی جزیره هرمز، این دانشگاه در حال حاضر 2300 دانشجو دارد که در رشته‌های مختلف حقوق، علوم انسانی، حسابداری، فنی، عمران، تربیت بدنی و آموزش‌های ابتدایی تحصیل می‌کنند. این دانشگاه همچنین 6 استاد تمام وقت و 80 عضو حق‌التدریس دارد.


در ادامه این بازدید امام جمعه جزیره هرمز با خیر مقدم به هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی این دانشگاه را باعث رونق جزیره دانست.


او از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی خواست تا رشته‌های کارشناسی‌ارشد را نیز در صورت فراهم شدن سایر شرایط در این مرکز راه‌اندازی کنند تا رونق بیشتری به دانشگاه و جزیره داده شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته