دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس واحد ممقان:

بسیج و دانشگاه آزاد اسلامی از دستاوردها و بازوان دفاعی و علمی انقلاب هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممقان گفت: شجره طیبه بسیج و دانشگاه آزاد اسلامی از دستاوردهای انقلاب و از بازوان دفاعی و علمی آن هستند.
کد خبر : 157770

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر آرش اسلامی در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگدر جمهوری اسلامی ایران، شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت: انقلاب اسلامی موجب شد تا ابرقدرت‌های جهان مقابل ایران اسلامی سر تعظیم فرود آورند و برای حل مشکلات از راه حل مبتنی بر مذاکره و دیپلماسی وارد شوند.


وی با بیان اینکه ارتقای جایگاه علمی ایران یکی از ثمرات پیروزی انقلاب است افزود: انقلاب اسلامی در حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و علمی یک جهش بزرگ داشته است که امروزه کشورمان ایران رتبه اول منطقه و رتبه 16 جهان است و در تولید علم با 25 کشور مطرح دنیا در حال رقابت هست و همه باید قدردان این دستاورد انقلاب اسلامی بوده و برای آن خدا را شاکر باشیم.


عضو هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجانشرقی گفت: امروز اداره کشور در همه زمینه‌ها به دست متخصصان، فارغ التحصیلان و همه کسانی که در همین کشور درس می‌خوانند، انجام می‌شود در حالی که تا قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی، همه امور توسط مستشاران اداره می شد و آنان همه کاره بودند.


امروز اداره کشور در همه زمینه‌ها به دست متخصصان، فارغ التحصیلان و همه کسانی که در همین کشور درس می‌خوانند، انجام می‌شود در حالی که تا قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی، همه امور توسط مستشاران اداره می شد و آنان همه کاره بودند

اسلامی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی که به پیشنهاد آیت الله رفسنجانی (رض) و با حمایت امام راحل (ره) تأسیس شده خود یکی از دستاوردهای عظیم علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی و بیش از سه دهه از عمر پربرکت خویش را در زمینه رشد و تربیت آینده سازان میهن عزیزمان فراهم آورده است و تصمیم اخیر مقام معظم رهبری در انتصاب دکتر ولایتی نشان از اهمیت این نهاد علمی و فرهنگی از منظر ایشان دارد.


وی ابراز امیدواری کرد، حضور و مشارکت چشمگیر و گسترده آحاد مردم مومن و ولایتمدار در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان استکبار جهانی خواهد بود.


معارفه سیدصادق موسوی مسئول بسیج دانشجویی واحد ممقان و اجرای موسیقی سنتی توسط گروه هنری آوا و سرود توسط دانش آموزان دبیرستان 13 آبان ممقان از برنامه ای این مراسم بود.


مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران به همت بسیج دانشجویی، معاونت فرهنگی و دانشجویی و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ممقان و با حضور سرگرد رحیم زاده مسئول بسیج ظفر ممقان، حجت الاسلام و المسلمین عباس قلیزاده استاد حوزه و دانشگاه، مسئولین ادارات و سازمانها و مردم ولایتمدار شهر، استادان، کارمندان و دانشجویان صبح روز چهارشنبه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی ممقان برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته