دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 بهمن 1395 - 13:14

سجاد انوشیروانی: کیانوش رستمی باید تمکین کند/ غیبت قهرمان المپیک در مسابقات آسیایی

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: مسابقات آسیایی و مسابقات کشورهای اسلامی را پیش رو داریم و به دلیل اینکه کیانوش رستمی در اردوها حاضر نشد از او در این رقابت‌ها استفاده نخواهیم کرد.
کد خبر : 156614

سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان امروز در نشست خبری رئیس فدراسیون وزنه برداری در پاسخ به خبرنگار آنا مبنی بر اینکه اختلاف او و رستمی بر سر چه موضوعی است؟ گفت: «هیچ اختلافی از طرف من وجود ندارد. ما با هم دوست هستیم و به یکدیگر احترام می گذاریم. من شرایط رستمی را درک می کنم او دو سال تمرینات سخت و فشرده انجام داده و به ریکاوری بیشتری نیاز دارد.»


انوشیروانی تاکید کرد: «در صورتی که او طبق آیین نامه ورزشکاران تمکین کند در خدمت او خواهیم بود. نه‌تنها کیانوش بلکه تمام ورزشکاران. نفراتی که الان در اردو داریم دو قسمت هستند،‌ یک قسمت نفرات اصلی و قسمت دیگر نفرات جوان‌تر هستند. تمام آنها بعد از دعوت در اردو حضور پیدا کردند و تمرینات آمادگی را پشت سر می‌گذارند. تمرینات با برنامه‌ریزی و با علم روز برگزار می شود و فکر می‌کنم تمام بچه‌هایی که در اردو هستند به این تمرینات ایمان آورده‌اند که با این شرایط بهترین نتیجه‌ها را می‌توانند بگیرند. فقط کمی بحث مالی ما را اذیت می‌کند که این شرایط نه‌تنها در ورزش بلکه در تمام کشور وجود دارد، ولی امیدوارم مسئولان صدای ما را بشنوند و کمکی بکنند.»


وی در ادامه افزود: «جو اردو جو آرامی است، بهداد سلیمی، سهراب مرادی و تمام آنهایی که قبلاً بوده‌اند و الان اضافه شده‌اند، کارشان را می‌کنند و هیچ مشکلی با آنها نداریم. آنهایی که در اردو هستند همه تمکین می‌کنند و همه آنها برای قهرمانی دوباره تلاش می‌کنند و هیچ مشکلی با آنها نداریم.»


انوشیروانی در خصوص عدم حضور کیانوش رستمی در اردوها اذعان کرد:‌ «کیانوش به اردوها دعوت شد، ولی در اردو حاضر نشد. ما برای مسابقات آسیایی و مسابقات کشورهای اسلامی به دلیل حضور نیافتن در اردوها از او استفاده نخواهیم کرد. به گفته خودش نیاز به ریکاوری داشت و ما هم به نظرش احترام می‌گذاریم و به او استراحت می‌دهیم. کیانوش یکی از نابغه‌های وزنه‌برداری ماست، ما همچنان بر روی کیانوش حساب می‌کنیم و او نخبه است و تا زمانی که تمرین کند، ما هم به او میدان می‌دهیم، ولی در تلاش هستیم برای تمام اوزان جایگزین داشته باشیم.»


سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در خصوص پیشگیری از دوپینگ تصریح کرد: «سعی کرده‌ایم در بحث دوپینگ خیلی حرفه‌ای عمل کنیم، خط قرمز ما و فدراسیون بحث دوپینگ است. برنامه‌های ما در این راستا در حال انجام و این برنامه‌ها از سوی فدراسیون در حال حمایت است. وقتی ورزشکاران ما بهترین رکوردها را بزنند، نیازی به دوپینگ نداریم و ما هرچه قدر به قدرت ورزشکاران‌مان اضافه کنیم، دیگر به دوپینگ نیازی نداریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته