دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 بهمن 1395 - 10:16

بارش برف مدارس 12 استان را تعطیل کرد + اسامی

بارش برف و لغزندگی معابر موجب سخت شدن تردد و تعطیلی برخی مدارس کشور شد.
کد خبر : 156213

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، در پی وقوع برف و کولاک و همچنین برودت هوا، امروز مدارس برخی از استان‌های کشور تعطیل شد به‌طوری‌که هم‌اکنون مدارس 12 استان کشور تعطیل است. این استان‌ها به شرح زیر است:


اردبیل:


مدارس نوبت صبح در مقاطع ابتدایی و پیش دبستانی در شهرستان‌های اردبیل، خلخال، سرعین، کوثر، نیر، نمین و هیر و مقطع متوسطه دوره اول در مناطق هیر و روستاهای اردبیل تعطیل است.


تهران:


مدارس نوبت صبح در مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در پردیس، رودهن، دماوند و فیروزکوه تعطیل است و مدارس دوره اول و دوم متوسطه ساعت 9:30 آغاز به فعالیت خواهد کرد.


خراسان جنوبی:


تمامی مدارس در شهرستان‌های بیرجند، خوسف، سربیشه، قاین، زیر کوه، درمیان، دیهوک و روستای حلوان و مقطع ابتدایی در شهرستان‌های نهبندان، بشرویه و منطقه دستگردان در نوبت صبح تعطیل است.


خراسان رضوی:


مدارس شهرستان‌های فریمان، تربت حیدریه، طرقبه و شاندیز، زاوه، جلگه رخ، کدکن، احمدآباد، کوهسرخ، رضویه و بردسکن(فقط بخش کوهپایه) منطقه ششتمد(فقط دهستانهای تکاب و ربع شامات) در تمامی مقاطع تحصیلی، در نواحی هفتگانه مشهد و منطقه تبادکان ، چناران، گلبهار و شهرستان تربت جام فقط بخش نصرآباد(بالاجام)، تایباد( فقط بخش میان ولایت و دهستان کرات) در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و در شهرستان های تایباد، گناباد(فقط بخش کاخک) منطقه رشتخوار(فقط دهستان آستانه) بردسکن(بخش مرکزی) و صالح آباد در مقطع ابتدایی در نوبت صبح تعطیل است.


همچنین در منطقه زبرخان مقطع ابتدایی با یک ساعت تاخیر در شهرستا‌ن‌ها و مناطق بردسکن (فقط بخش‌های انابد و شهرآباد) و صالح آباد مقاطع متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر، در شهرستان‌های چناران و گلبهار مقطع متوسطه دوم با یک ساعت تاخیر و در منطقه رشتخوار تمام مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر مدارس آغاز به کار خواهند کرد.


لازم به ذکر است تمامی مدارس استثنایی در‌ مناطق فوق تعطیل است.


خراسان شمالی:


مدارس پیش دبستانی و مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی در شهرستان‌های شیروان، راز، جرگلان، بجنورد، روستاهای گرمک، چخماغلو، چمن بید، باش کلاته، اسپاخو، زرد، کاستان و هاور از توابع شهرستان مانه و سملقان در نوبت صبح تعطیل است.


هم‌چنین مدارس نوبت صبح در مقطع متوسطه اول در شهرستان‌های شیروان، بجنورد، روستاهای گرمک، چخماغلو، چمن بید، باش کلاته، اسپاخو، زرد، کاستان و هاور از توابع شهرستان مانه و سملقان تعطیل است.


مدارس متوسطه دوره اول و دوم در شهرستان راز و جرگلان، مقطع متوسطه دوم در روستاها و شیروان، متوسطه دوم و هنرستان‌های بجنورد، تمام مدارس بخش شوقان، ربایط قربیل، چشمه خان، دشت، آرمادلو و بیدک در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز به کار خواهد کرد.


زنجان:


مدارس نوبت صبح در مقطع ابتدایی ناحیه یم و دو با یک ساعت تاخیر آغاز به فعالیت خواهد کرد.


سمنان:


تمام مدارس منطقه کالپوس در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است.


گلستان:


تمام مدارس این استان در نوبت صبح و عصر تعطیل است.


گیلان:


تمام مدارس این استان در نوبت صبح و عصر تعطیل است.


مازندران:


تمام مدارس این استان در نوبت صبح و عصر تعطیل است.


سیستان و بلوچستان:


تمامی مدارس مقطع ابتدایی در شهرستان‌های زابل، هامون، زهک، نمیروز، هیرمند، منطقه بنجار، خاش، لادیز در نوبت‌های صبح و عصر تعطیل است.


مدارس چشمه زیارت، تفتان، مدارس عشایری چاه رحمان نصرت آباد به علت مسدود بودن مسیر های ارتباطی و مدارس رسالت و 22 بهمن سراوان نیز به سبب مناسب نبودن فضای آموزشی تعطیل است.


کرمان:


مدارس ابتدایی و پیش دبستانی نواحی یک و دو شهر کرمان و شهرستان‌های بردسیر و زرند تعطیل است و مدارس متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.


هم‌چنین مدارس تمام دوره‌های تحصیلی شهرستان رابر، بخش لاله زار از توابع شهرستان بردسیر، شهر مس سرچشمه، راویز از توابع کشکوئیه، منطقه دهبکری از توابع شهرستان بم و شهر پاریز شهرستان سیرجان تعطیل است.


مدارس ابتدایی منطقه ماهان و شهرستان بافت تعطیل است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته