دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور وزیر ارتباطات انجام شد؛

افتتاح 22 پروژه همراه اول در آستانه دهه فجر

وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در برج همراه اول امروز (دوشنبه) طی مراسمی 22 پروژه این اپراتور تلفن همراه را افتتاح کرد.
کد خبر : 155034

به گزارش گروه اقتصادی آنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود واعظی با حضور در برج همراه اول، 22 پروژه این اپراتور تلفن همراه به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر افتتاح کرد.


در میان این پروژه های افتتاح شده سرویس های هاستینگVOICE OVER LTE ،SMART CALL ،IPTV و کنتورهای هوشمند وجود داشت که با حضور جمعی از مسوولان و فعالان حوزه ICT افتتاح شد.


در این مراسم همچنین پیراهن سه تیم استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی از سوی مدیران عامل این سه باشگاه و در حضور تاج رئیس فدراسیون فوتبال به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اهدا شد.


بالاترین مقام مسوول حوزه ICT کشور نیز با تاکید بر ضرورت فعالیت پر قدرت تیم های ورزشی داخلی گفت: فعالیت تیم های ورزشی مقدمات زیادی دارد اما هیچ فعالیتی بدون اقتصاد نمی شود.


وی افزود: باید با کمک مربیان، سرپرستان، مدیران و همه دستندرکاران برنامه ریزی کنیم تا با آرامش خاطر ورزشکاران بتوانند در تیم های ورزشی فعالیت داشته باشند تا مردم از آن لذت ببرند.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره فعالیت بازیکنان تیم های ورزشی در شبکه های اجتماعی تصریح کرد: وقتی میلیون ها جوان بازیکن، مربی یا کسانیکه نقش جدی در ورزش دارند، از فعالیت آنها استقبال می کنند که طبیعی است لذا اگر بتوانیم رفتار و گفتار خوب از سوی آنها در اختیار بگذاریم بتوانیم به عنوان الگو مطرح کنیم.


بنابه این گزارش تیم ملی و تیم های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی با بهره از سیستم های پیامکی با همراه اول همکاری دارند که بر اساس اعلام صدوقی مدیرعامل همراه اول تاکنون 140 میلیارد برای تیم ملی، 27 میلیارد برای تیم پرسپولیس، 19 میلیارد دلار برای استقلال و 1.5 میلیارد تومان برای تیم تراکتورسازی درآمد بدست آمد که 60 تا 65 درصد آن به تیم های ورزشی مذکور رسیده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته