دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو هیات مدیره استقلال درگفت‌وگو با آنا؛

الان زمان مناسبی برای جواب خواستن از افتخاری نیست/ ما هم منتظریم ببینیم چه اتفاقی برای استقلال می‌افتد/ تلاش می‌کنیم مجوز «جباروف» را بگیریم

عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال گفت: در حال حاضر بحث اینکه بتوانیم محرومیت فیفا را لغو کنیم، برای ما اهمیت بیشتری نسبت به بازخواست افتخاری دارد.
کد خبر : 154266

حسن زمانی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره محرومیت استقلال از پنجره نقل‌وانتقالات از سوی فیفا گفت: «واقعیت این است زمانی هیات‌مدیره متوجه این موضوع شد که کار از کار گذشته بود و قبل از حکم قطعی فیفا اطلاعاتی دراین‌باره به اعضا داده نشده بود. ما پس از اینکه متوجه این اتفاق شدیم مدیرعامل را وادار کردیم تا پیگیری‌های لازم را انجام دهد و به‌دنبال این موضوع پای فدراسیون فوتبال به میان آمد تا کمک‌های لازم در این زمینه صورت بگیرد.»


او افزود: «در حال حاضر اقدامات لازم برای برطرف نمودن این مشکل در حال انجام است ولی باید صبر کرد و منتظر پاسخ فیفا ماند تا ببینیم نهایتا چه اتفاقی برای باشگاه استقلال می‌افتد.»


عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال در واکنش به این مسئله که منصوریان عنوان کرده محرومیت عنوان شده از سوی فیفا قطعی است و استقلال شانسی برای جذب بازیکن جدید ندارد، تصریح کرد: «من احتمال اینکه این مسئله حل شود و فیفا تغییری در حکم صادره خود ایجاد کند را می‌دهم. خود فدراسیون بین‌المللی فوتبال به‌خوبی می‌داند که ما امکان انتقال وجه از طریق سیستم بانکی را به دلیل تحریم‌ها نداشتیم و برای همین بیش از دو سال است که نتوانسته‌ایم مطالبات‌مان بابت بازیکنان ملی‌پوش خود را از سوی فیفا دریافت کنیم. فدراسیون فوتبال هم در نامه‌ای که برای فیفا زده به این نکته مهم اشاره کرده است که تاخیر باشگاه استقلال عمدی نبوده است.»


او درباره اینکه آیا اعضای هیات‌مدیره باشگاه استقلال از افتخاری مدیرعامل باشگاه به‌دلیل دیرخبردادن موضوع اخطارهای فیفا گلایه دارند یا نه، عنوان کرد: «در شرایط فعلی ما وقت این را نداریم که بخواهیم مدیرعامل را مورد سوال و جواب قرار دهیم. بحث اینکه بتوانیم محرومیت فیفا را لغو کنیم اهمیت بیشتری دارد. اگر نهایتا تلاش‌های ما به نتیجه نرسید و نتوانستیم بازیکنی را به فهرست اصلی تیم اضافه کنیم، به‌طور جتم جلسه‌ای را برگزار می‌کنیم و از مدیرعامل به‌خاطر کوتاهی که داشته، جواب می‌خواهیم.»


وی درباره اینکه اگر این بحث محرومیت استقلال از سوی فیفا برطرف نشود، چه اتفاقی برای بازیکنی مثل سرور جباروف که برای نیم‌فصل 150هزاردلار باید بگیرد، می‌افتد، بیان کرد: «ما امیدواریم که این قضیه حل شود و و جباروف به جمع بازیکنان استقلال اضافه شود تلاش می‌کنیم مجوز جباروف را بگیریم بخش بین‌الملل باشگاه حداکثر تلاش خود را خواهد کرد تا راهکارهای مناسبی در این باره پیدا کند تا بتوانیم مهره‌های مورد نیازمان را به تیم اضافه کنیم.»


عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال در واکنش به این مسئله که اگر تیم استقلال از لیگ قهرمانان حذف شود، چه کسی مقصر است،‌ یادآور شد: «ما که امیدواریم نتیجه لازم را بگیریم و هر طور شده تا پیش از دیدار با السد قطر از بازیکنان جدید خود استفاده کنیم. بالاخره در ورزشگاه آزادی 100 هزار هوادار استقلال هستند که همه جوره از تیم خود حمایت می‌کنند. خود ما هم حمایت‌های لازم را از تیم انجام خواهیم داد تا در روز بازی با السد نماینده ایران موفق شود.»


زمانی درباره پاداش به بازیکنان استقلال درصورت پیروزی بر ماشین‌سازی جهت افزایش انگیزه بازیکنان برای بازی در لیگ قهرمانان و پس از آن بازی دربی با پرسپولیس گفت: «ما قصد داریم در اولین جلسه هیات‌مدیره این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم. اگر به این نتیجه رسیدیم که تیم به خاطر موفقیت‌هایی که به‌دست آورده نیازمند پاداش در مقطع کنونی است، به‌طور حتم تصمیم‌گیری‌های لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.»


زمانی درباره حضور حیدرعلی کامیاب به جای رضا افتخاری در سمت مدیرعاملی از سوی وزارت ورزش و جوانان اظهارداشت: «این موضوع هم فقط شنیده‌هایی است که به گوش ما هم رسیده است. من به قطعیت چنین موضوعی را نشنیدم و این اخبار شایعاتی است که در رسانه‌‌ها پخش شده است.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته