دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دومین تونل شهری در کشور توسط وزیر ارتباطات افتتاح شد

امروز دومین تونل شهری محتشم کاشانی در کرج به دست وزیر ارتباطات افتتاح شد.
کد خبر : 150828

به گزارش گروه اقتصادی آنا از روابط عمومی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات، این پروژه عظیم مسیر شمال - جنوب شهر کرج را برقرار می کند بطوریکه تونل محتشم کاشانی من بعد به عنوان اصلی ترین مسیر عبوری از زیرگذر اتوبان کرج - قزوین به شمار می رود. این تونل که نقش عمده ای در کاهش ترافیک منطقه بر عهده دارد حدود ٥٠٠ میلیارد تومان احداث آن هزینه در بر داشته است و ٢.٧ کیلومتر می باشد که شمال به جنوب اتوبان کرج قزوین را در محدوده مهر ویلا به یکدیگر متصل می کند وبه لحاظ طول در نوع خود بعد از تونل نیایش تهران بزرگترین تونل شهری در کشور به شمار می رود.


بنا براین گزارش؛ محمود واعظی به عنوان وزیر معین استان البرز در مراسم افتتاح دومین تونل شهری کشور در کرج با یادی از آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: از زمان ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی بر مجلس که به یاد دارم ایشان خصوصیتی داشت بر این مبنا که در هر نقطه ای از کشور اگر پروژه عمرانی به بهره برداری می رسید بدون توجه به اینکه در بخش دولتی، غیر دولتی و خصوصی باشد، خوشحال می شد و عمران و توسعه کشور ایشان را خوشحال می کرد که به همین دلیل این اجازه را می گیرم تا این پروژه عام المنفعه که تسهیلات زیادی را برای مردم فراهم می کند برای خوشنودی روح آیت الله هاشمی به نام ایشان نامگذاری شود.


وی در مورد علت پیشرفت سریع و یا کند پروژه های عمرانی در نقاط مختلف کشور افزود: رمز پیشرفت سریع توسعه و آبادانی در نقاط مختلف کشور همدلی و وحدت است.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات راه اندازی یکسال جلوتر این پروژه عظیم در استان البرز را نشانه وحدت و همسویی مسوولان این استان دانست و اظهار کرد: طبیعی است در فضایی که ارتباط نزدیکی میان قوه قضاییه و مجریه برقرار شود و ارتباطات زیاد هرکدام از نمایندگان مجلس با استاندار همسو شود پروژه های بزرگ اینچنینی به بهره برداری می رسد که مقام معظم رهبری نیز تعبیری دارند مبنی بر اینکه موقعی موفق می شویم که همدل، همکار باشیم.
واعظی با اظهار امیدواری برای ادامه یافتن چنین پروژه ها در کشور و استان البرز تصریح کرد: استان البرز به دلیل اینکه استان معین تهران و پایتخت به شمار می رود لذا برای دولت هرچه در البرز و کرج ایجاد شود را پشتوانه ای می داند.


محمود واعظی به عنوان وزیر معین استان البرز در مراسم افتتاح دومین تونل شهری کشور در کرج با یادی از آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: از زمان ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی بر مجلس که به یاد دارم ایشان خصوصیتی داشت بر این مبنا که در هر نقطه ای از کشور اگر پروژه عمرانی به بهره برداری می رسید بدون توجه به اینکه در بخش دولتی، غیر دولتی و خصوصی باشد، خوشحال می شد و عمران و توسعه کشور ایشان را خوشحال می کرد که به همین دلیل این اجازه را می گیرم تا افتتاح این پروژه عام المنفعه که تسهیلات زیادی را برای مردم فراهم می کند برای خوشنودی روح آیت الله هاشمی به ایشان هدیه کنیم.


وی در مورد علت پیشرفت سریع و یا کند پروژه های عمرانی در نقاط مختلف کشور خاطر نشان کرد: رمز پیشرفت سریع توسعه و آبادانی در نقاط مختلف کشور همدلی و وحدت است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته