دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 دی 1395 - 09:55

مشکلات مالی، پارسه تهران را منحل کرد؛ نفرزاده و بازیکنان در تیم صالحین ورامین

حضور تیم والیبال پارسه تهران به دلیل مشکلات مالی در لیگ برتر منتفی شد.
کد خبر : 150021

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم والیبال پارسه تهران به دلیل مشکلات مالی از حضور در ادامه رقابت های لیگ برتر والیبال کنار گذاشته شد. این تیم که شرایط مالی مناسبی نداشت و بازیکنان هم اعلام کرده بودند در صورت پرداخت مطالباتشان دیگر برای این تیم بازی نمی کنند.


بعد از این اتفاق، نشست اضطراری مقامات تربیت بدنی نیروهای مسلح با مسئولان فدراسیون والیبال در مورد موضوع حذف تیم پارسه از لیگ برتر والیبال برگزار شد و مقرر شد تیم پارسه در چندین نوبت مطالبات بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کند. اولین فرصت به الله‌وردی مدیرعامل تیم پارسه تهران روز گذشته (‌سه شنبه‌) بود که باید 30 درصد مطالبات بازیکنان و کادرفنی را پرداخت می کرد و مابقی آن را قبل از پلی‌آف پرداخت کنند، اما گویا مشکلات مالی این تیم حل نشده و مدیرعامل تیم پارسه نتوانست مطالبات بازیکنان و کادر فنی را تا روز سه شنبه پرداخت کند و به این ترتیب تیم از لیگ کنار گذاشته شد.


فرهاد نفرزاده، سرمربی پیشین این تیم هم خبر انحلال پارسه تهران را تایید کرد و به خبرنگار آنا گفت: «مطالبات بازیکنان و کادرفنی پرداخت نشد و بازیکنان هم تصمیم گرفتند دیگر برای این تیم به میدان نروند و تیم منحل شود.»


البته نفرزاده قبل از اینکه خبر تایید رسمی تیم پارسه اعلام شود با تیم صالحین ورامین وارد مذاکره شده شاید به عنوان سرمربی بر روی نیمکت این تیم بنشیند اما گفته می شود او هنوز قراردادی امضا نکرده و از طرفی ترکاشوند سرمربی تیم صالحین ورامین هم به صورت کتبی استعفای خود را اعلام نکرده است. تیم صالحین ورامین امروز با تیم گند هاوش بازی دارد و با توجه به اینکه تیم گنبد هاوش روز گذشته به دلیل رای کمیته انضباطی در بازی مقابل شهرداری تبریز از لیگ کناره گیری کرده باید دید تصمیم فدراسیون امروز چه خواهد بود.



انتهای پیام/

برچسب ها: فرهاد نفرزاده
ارسال نظر
قالیشویی ادیب