دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 دی 1395 - 10:29
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران خبر داد

حریق ساختمان مسکونی در شهرک مشیریه/ نجات 5 نفر از ساکنان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در شهرک مشیریه و نجات 5 نفر از ساکنان این ساختمان خبر داد.
کد خبر : 148851

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد حوادث 24 ساعت گذشته در پایتخت اظهار کرد: ساعت 21:38 شب گذشته حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی واقع در شهرک مشیریه، خیابان اسکندری به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران سه ایستگاه به همراه تشک نجات،‌ خودروی تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.


وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشخص شد طبقه دوم این ساختمان 5 طبقه دچار حریق شده و دود بسیاری ساختمان را فراگرفته بود، ماموران آتش‌ نشانی همزمان با خاموش کردن حریق به عملیات جستجو نیز پرداختند که یک زن 25 ساله و یک مرد 45 ساله گرفتار در آتش طبقه دوم را از میان شعله‌های آتش خارج کردند اما متاسفانه پس از تحویل به ماموران اورژانس مشاهده شد که هر دو دچار سوختگی شدید شدند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: آتش‌نشانان در ادامه عملیات خود سه نفر از ساکنان این ساختمان شامل یک کودک 4 ماهه، دو دختر 15 و 25 ساله را نجات دادند که آنان نیز دچار مسمومیت و سوختگی شد‌ه بودند.این عملیات ایمن سازی و پاکسازی محل حادثه ساعت 22:41 به پایان رسید و علت حادثه نیز در دست بررسی است.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته