دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1395 - 14:59

قرار گرفتن پایه مبل روی سیم برق، خانه‌ای را به آتش کشید + تصاویر

قرار گرفتن پایه مبل روی سیم برق باعث اتصالی، کندسوزی لوازم قابل اشتعال و در نهایت آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در حوالی خیابان ۱۵ متری اول افسریه شد.
کد خبر : 148436

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران آتش نشانان ایستگاه 15 به همراه گروه امداد و نجات 2 را ساعت 13:23 به محله افسریه، حوالی خیابان 15 متری اول اعزام شدند.



اکبر فرهادی، فرمانده نیروهای اعزام شده به محل حادثه در این خصوص گفت: یک واحد 60 مترمربعی در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه مسکونی، در نبود ساکنان آتش گرفته و دود و آتش زیادی از پنجره‌های این واحد مسکونی خارج می‌شد.



وی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی بلافاصله جریان برق و گاز ساختمان را قطع کردند و پس از باز کردن در این واحد مسکونی، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و دستگاه‌های تنفسی مشغول مهار شعله‌های آتش شدند.
این فرمانده آتش نشانی افزود: آتش نشانان با تلاش فراوان آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند و پس از لکه گیری و ایمن سازی، محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی دادند.



فرهادی در پایان خاطرنشان کرد: پس از بررسی محل حادثه، مشخص شد قرار گرفتن پایه مبل بر روی سیم برق باعث اتصالی، کند سوزی لوازم قابل اشتعال و در نهایت آتش سوزی در این واحد مسکونی شده بود.


انتهای پیام/

برچسب ها: آتش سوزی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته