دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 دی 1395 - 22:07

تخریب 70 پاتوق توزیع و مصرف کنندگان مواد مخدر در کرج

فرمانده انتظامی استان البرز از تخریب 70 پاتوق توزیع و مصرف کنندگان مواد مخدر در طرح پاکسازی منطقه خط 4 حصار شهرستان کرج خبر داد.
کد خبر : 148211

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز از لوث سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت، صبح امروز در منطقه خط 4 حصار شهرستان کرج این طرح اجرا شد.


وی ادامه داد: اجرای طرح‌های متعدد پاکسازی از ابتدای سال 95 در نقاط آلوده و جرم خیز براساس برنامه ریزی ها و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی ویژه صورت گرفته که این طرح نیز از جمله آنهاست.


این مقام انتظامی اظهار کرد: پلیس با کسانی که محیط زندگی مردم را با توزیع و مصرف مواد مخدر آلوده و ناامن میکنند با شدت برخورد و در این زمینه با دستگاه قضا و سایر نهادهای متولی از جمله شهرداری همکاری می کند.


کامرانی صالح افزود: در اجرای این طرح ، علاوه بر تخریب 70 پاتوقِ از قبل شناسایی شده توزیع و مصرف مواد مخدر، مقادیری مواد مخدرسنتی و صنعتی کشف و تعدادی فروشنده، توزیع کننده و مصرف کننده دستگیر شدند.


رئیس پلیس البرز ابراز کرد: پاتوق‌های مذکور که در حقیقت آلونک‌های توزیع و مصرف مواد افیونی هستند فاقد مجوزهای لازم جهت احداث از نهادهای مربوط مانند شهرداری و به صورت غیرقانونی ساخته شده بودند.


کامرانی صالح تاکید کرد: پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی خصوصا سوداگران مرگ با جدیت برخورد می‌کند و اجازه نخواهد داد که محیط زندگی مردم شریف استان را ناامن کنند و با توجه به درخواست و مطالبات مردم عزیز اجرای این طرح ها را ادامه خواهد داد.


فرمانده انتظامی استان البرز گفت: برای ریشه کن کردن معضلات مربوط به مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است چرا که اعتیاد و مشکلات آن، همه جامعه را تحت تأثیر خود قرار داده و یک پدیده شوم اجتماعی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته