دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 دی 1395 - 14:31

فرمانده ناجا: ایران در حوزه دفاعی و پدافندی در منطقه حرف اول را می‌زند

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه سیستم دفاعی ما در مقایسه با بسیاری از کشورهای پیشرفته، از قدرت بیشتری برخوردار است، گفت: سیستم پدافندی، دریایی و زمینی ما در منطقه مثال‌زدنی است و جمهوری اسلامی ایران در این زمینه حرف اول را می‌زند.
کد خبر : 147490

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سایت پلیس، سردار حسین اشتری صبح امروز در دیدار با مسئولان و مرزنشینان شهرستان «درمیان» و کارکنان یگان تکاوری ۱۲۳ هنگ مرزی گزیک، اظهار کرد: امروز به برکت وحدت میان برادران اهل سنت و تشیع در اقصی نقاط کشور خصوصاً استان پهناور خراسان جنوبی و نیز حضور مرزبانان عزیز و نیروهای ارتش، سپاه، ناجا و بسیج، در این منطقه امنیت بالایی را شاهد هستیم.


وی با بیان اینکه امروزه امنیت ایران اسلامی در منطقه خاورمیانه مثال زدنی است، به تحرکات و شرارت‌های زیادی که در اطراف کشور وجود دارد، اشاره کرد و افزود: با لطف و عنایت الهی، هدایت‌ها و نظارت‌های مقام معظم رهبری و نیز حضور رزمندگان، امنیت با ثبات و پایداری را در کشور شاهد هستیم که باید این آمادگی در زمینه‌های دفاعی و امنیتی را حفظ کرده و با تمام قدرت از مرزهای خود دفاع کنیم.


فرمانده ناجا ادامه داد: اجازه نمی‌دهیم، کسانی که تحت لوای گروه‌های تکفیری، اشرار و ضد انقلاب قصد تعرض به خاک ما را دارند، بتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.


وی تصریح کرد: سیستم دفاعی ما در مقایسه با بسیاری از کشورهای پیشرفته، از قدرت بیشتری برخوردار است و توان دفاعی و بازدارندگی ما در حد بالایی می‌باشد.


اشتری با تاکید بر اینکه در بخش موشکی توانمندی بسیار بالایی داریم، گفت: سیستم پدافندی، دریایی و زمینی ما در منطقه مثال زدنی است و جمهوری اسلامی ایران در این زمینه حرف اول را می‌زند.


وی با بیان اینکه حضور مستشاران ایران در حوادث عراق و سوریه، باعث پیشرفت دفاعی این کشور‌ها شده است، اضافه کرد: گروه‌های تکفیری و سلفی این کشور‌ها که به هیچ کس حتی کودکان رحم نمی‌کنند، تحت حمایت کشوری مانند آمریکا قرار دارند که ادعای مبارزه با تروریست را دارد اما این کشور علنا و آشکارا از تروریسم حمایت می‌کند.


فرمانده ناجا در ادامه با بیان اینکه قدرت هرچه بیشتر باید امنیت را به ارمغان بیاورد، گفت: مرزهای ما به برکت مجاهدت‌ها و خون شهدا جزو امن‌ترین مناطق کشور محسوب می‌شوند.


وی ادامه داد: با تلاش مرزبانان غیور نیروی انتظامی علی الخصوص مرزبانان هنگ مرزی گزیگ، میزان جرایمی که در این مرز و شهرستان «درمیان» رخ می‌دهد از بسیاری از شهر‌ها و مناطق کشور، کمتر است.


گفتنی است، در پایان این دیدار، سردار حسین اشتری به همراه فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان ضمن بازدید از مرزهای خراسان جنوبی از نزدیک با مرزبانان گفت‌و‌گو کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته