دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سلطانی‌فر: شاید انتخابات یکی از فدراسیون‌ها برگزار نشود/ حمایت از حضور نمایندگان ایران در مجامع بین‌المللی

وزیر ورزش و جوانان گفت: هر قدر بتوانیم با مراجع، سازمان‌ها و مجموعه‌های بین‌المللی ارتباط برقرار کرده و میزبانی کنیم یا حضور داشته باشیم، به نفع رشد و توسعه ورزش ما است.
کد خبر : 140171

به گزارش گروه ورزشی آنا، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نشست جهانی و‌ آسیایی کنگ‌فو و سبک توآ گفت: « بر اساس برنامه‌هایی که در این چند روزه مشاهده کردم و نشستی که امروز در حال برگزاری است آینده بسیار خوبی را برای این رشته متصور هستم.»


وی ادامه داد: «امیدواریم این رشته ریشه‌های فرهنگی آن به ریشه‌های فرهنگی کشورمان برمی‌گردد در آینده شاهد رشد و توسعه آن در سایر کشورها باشیم.»


وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: «هرقدر بتوانیم با مراجع، سازمان‌ها و مجموعه‌های بین‌المللی ارتباط برقرار کرده و میزبانی کنیم یا حضور داشته باشیم، به نفع رشد و توسعه ورزش ما است. ضمن اینکه دراین نشست‌ها انتقال تجربه می‌کنیم زمینه همکاری را هم فراهم شده و باعث می‌شود ما بتوانیم از ظرفیتهای سایر کشورها نیز استفاده کنیم. باید به گونه‌ای عمل کنیم که هم از ظرفیت‌های داخلی و هم از ظرفیت‌های خارجی استفاده کنیم. »


سلطانی‌فر درباره افزایش 21 درصدی بودجه وزارت ورزش و جوانان گفت: «در حالی که میانگین رشد بودجه دستگاه‌های دیگر نصف این مقدار بوده، برای ما 21 درصد افزایش داشته است. البته این افزایش در مقایسه با رشد دستگاه‌های دیگر قابل توجه است اما فکر می‌کنم نباید به این قانع باشیم بلکه باید به دنبال استفاده از ظرفیت‌های قانونی دیگر برای افزایش درآمدها باشیم تا با فعال کردن اقتصاد ورزش شرایط و ساز و کاری فراهم شود بنگاه‌های اقتصادی، شخصیت‌های حقیقی و خیرین ترغیب به سرمایه‌گذاری در ورزش شوند. »


وی درباره موضع وزارت ورزش و جوانان در حمایت از کفاشیان برای عضویت در شورای فیفا گفت: «از هر کسی در هر مجمع بین‌المللی بخواهد صاحب جایگاه و موقعیت شود، حمایت می‌کنیم. »


وزیر ورزش درباره برگزاری انتخابات فدراسیون‌های بدون رئیس گفت: «تمام تلاش‌مان این است که تا پایان سال تکلیف این فدراسیون‌ها مشخص شود اما شاید شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که یکی از آنها تعیین تکلیف نشود. »


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته