دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت وگو با آنا

رضا عنایتی: از آقای حسن زاده می‌پرسم که معنی تهمت زدن به داور چیست؟/باید فاتحه این فوتبال را خواند

بازیکن تیم صبای قم گفت: کمیته انضباطی که در دعوتنامه فرستادن برای بازیکنان مهارت خاصی دارد یک دعوتنامه برای من می‌فرستاد تا من هم از نزدیک آقای حسن زاده را می‌دیدم و 5 دقیقه در مورد اتفاقات بازی با استقلال با او صحبت می‌کردم.
کد خبر : 140028

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، دیدار تیم‌های استقلال تهران و صبای قم از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت و کمیته انضباطی در اولین حکم صادره نسبت به این بازی رضا عنایتی و مسعود حق جو دو بازیکن صبا را یک جلسه از همراهی تیمش محروم کرد و همچنین یعقوب کریمی بازیکن تیم استقلال تهران به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.


رضا عنایتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد حکم کمیته انضباطی و محرومیت یک جلسه ای خودش گفت: «من حدود 20 سال در فوتبال ایران به صورت حرفه‌ای بازی می‌کنم و تمام رکوردها را هم شکسته‌ام. از بیشترین گل زده تا بیشترین هتریک و همچنین بیشترین بازی در لیگ برتر. طی این 20 سال محروم نشدم که به لطف کمیته انضباطی این حکم هم علیه من صادر شد.»


وی ادامه داد: «وقتی حکمی را برای یک نفر درنظر می‌گیرند باید به حرف‌های او هم گوش دهند. کمیته انضباطی که در دعوتنامه فرستادن برای بازیکنان مهارت خاصی دارد یک دعوتنامه برای من می‌فرستاد تا من هم از نزدیک آقای حسن زاده را ببینم و هم اینکه 5 دقیقه در مورد اتفاقات این بازی برای او صحبت می‌کردم و بعد از حرف‌‌های من حکم را صادر می‌کرد.»


مهاجم صبای قم ادامه داد: «من هنوز دلیل محرومیت خودم را نمی‌دانم و چیزی که در حکم من آمده است، نوشته به دلیل تهمت به داور. من واقعا معنی این جمله را نمی فهمم که چه تهمتی به داور زدم؟ من از آقای حسن زاده می‌پرسم که چه تهمتی به داور زدم و می‌خواهم تا ایشان این مساله را برای من روشن کنند. اگر قرار باشد روی حرف دیگران برای بازیکنان حکم صادر کرد باید فاتحه این فوتبال را خواند.»


عنایتی در خصوص حضورش در قلب خط دفاعی صبای قم برای بازی مقابل استقلال گفت: «من سابقه بازی در خط دفاعی را دارم و در تیم‌های دیگری هم که بازی کردم در خط دفاع به میدان رفتم. در دو بازی گذشته صبا مقابل استقلال و تراکتورسازی به دلیل محرومیت و مصدومیت چند مدافع تیم با نظر کادر فنی در خط دفاعی به میدان رفتم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته