دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری شورای اداری شهرستان سلماس به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی

شورای اداری شهرستان سلماس با حضور امام جمعه، نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس برگزار شد.
کد خبر : 138738

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس در این نشست گزارشی از دانشگاه آزاد اسلامی و واحد سلماس ارائه کرد.


دکتر ناصر ناصری به بیان نقاط قوت، امکانات و نیروی انسانی این واحد اعم از اعضای هیات علمی و کارکنان و آزمایشگاه‌های مجهز واحد پرداخت و خاطر نشان کرد که خدمات دانشگاه آزاد اسلامی و واحد سلماس بر هیچکس پوشیده نیست.


مسعود حاج علیلو فرماندار شهرستان سلماس نیز با تائید توانایی‌های دانشگاه آزاد اسلامی و واحد سلماس از شورای اداری شهرستان درخواست کرد که با همه توان برای خدمت به دانشگاه آزاد اسلامی تلاش کنند.


ماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه 35 نماینده مجلس از خانواده دانشگاه آزاد اسلامی هستند، «این نمایندگان در دانشگاه آزاد اسلامی تدریس دارند و از نزدیک با مشکلات و موانع آشنایی دارند و سعی خواهند کرد تا این مشکلات را برطرف کنند.»


شهروز برزگر با توجه به ظرفیت بالای پذیرش در دانشگاه‌ها تاکید کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی به رسالت اصلی خود که همان گسترش علم است دست یافته و امروز هرچند در کوتاه مدت این ثمرات قابل مشاهده نباشد ولی برای دراز مدت کاملامفید و پر ثمر خواهد بود و تحصیلکرده دانشگاهی دیگر سراغ بسیاری از ناهنجاری‌ها و قانون‌شکنی‌ها نمی‌رود و همیشه و در همه صحنه‌ها حضور فعال دارد چه در مراسم مذهبی، چه در انتخابات و ... که این در سایه علم و تحصیل حاصل می‌شود.»


در ادامه جلسه اعضای شورای اداری شهرستان سلماس با بازدید از سایت‌های دانشگاه، کارگاه انیمیشن ،کتابخانه و ... با توانایی‌ها و امکانات این واحد آشنا شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته