دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انتقاد تند داریوش مهرجویی از محسن چاوشی: تقاضای دستمزد 500 میلیونی کرده بود

داریوش مهرجویی کارگردان سینمای ایران در گفت‌وگویی تند و تیز از محسن چاوشی انتقاد کرد.
کد خبر : 137846

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از سایت موسیقی ما، داریوش مهرجویی کارگردان سرشناس سینمای ایران، کنار گذاشتن محسن چاوشی از فیلم «سنتوری، مرد پاییزی» را رقم دستمزدی که چاوشی مطرح کرده بود، دانست.


هیچ کدام ازعوامل فیلم «سنتوری...» حاضر به اظهار نظر رسمی درباره ماجراهای این فیلم و محسن چاوشی نشدند. چرا محسن چاوشی از «سنتوری...» کنار کشید؟


ایشان دیگر قطعا جایی در این فیلم نخواهند داشت و من از دست ایشان به شدت رنجیده ام. ایشان بخاطر حضور در «سنتوری» موفق به اخذ مجوز شدند و فعالیت‌های رسمی شان را در کشور آغاز کردند ولی برای پروژه «سنتوری، مرد پاییزی» رقمی که ایشان تقاضا کردند، رقمی بود که دو سه برابر رقم کارگردان فیلم بود و همین باعث شد من خیلی از دست ایشان رنجیده خاطر شوم. ایشان به جای اینکه یک تشکر خشک و خالی از ما بابت فعالیت های رسمی شان داشته باشند اینگونه جواب ما را داد.


گفته می شود که هیچ کدام از عوامل فیلم به صورت رسمی با ایشان در تماس نبوده و این خواننده هم به خاطر همین موضوع که کسی رسما با ایشان وارد مذاکره نشده، کمی دلخور است. این ماجرا صحت دارد؟ آیا کسی از عوامل فیلم با ایشان رسما وارد مذاکره شده است؟


این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد. آقای بهرام رادان نماینده رسمی این فیلم بود که از طرف ما با ایشان رسما وارد مذاکره شده است و ظاهرا آقای چاوشی هم رقم عجیبی در حدود 500 میلیون تومان را به بهرام رادان گفته است که تنها با این میزان دستمزد حاضر به همکاری در این فیلم هستند.


این رقم را محسن چاوشی به بهرام رادان گفته است؟


بله آقای چاوشی خواستار این دستمزد شدند که من به محض شنیدن این موضوع خواستار کنار گذاشتن ایشان شدم.


جای محسن چاوشی خواننده ای مد نظرتان هست؟


بله یک خواننده جدید و جوان را برای این فیلم در نظر گرفته ایم که هم از لحاظ صدا و خواندن و هم از لحاظ رفتارهای حرفه ای بهتر از خواننده قبلی هست. به زودی این خواننده رسما به جامعه رسانه ای معرفی خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته