دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مهر 1402 - 15:48
رئیس دادگستری استان البرز خبرداد؛

شناسایی قاتلان مهرجویی از طریق آزمایش خون و بزاق

شناسایی قاتلان مهرجویی از طریق آزمایش خون و بزاق
رئیس دادگستری استان البرز گفت: با تلاش و حضور شبانه‌روزی مقامات قضایی مربوطه و ماموران پلیس آگاهی حدود ۲۰ مظنون شناسایی و از آن‌ها توسط بازپرس پرونده و کارآگاهان ویژه قتل تحقیق شد.
کد خبر : 874111

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فاضلی هریکندی رئیس دادگستری استان البرز در خصوص شناسایی قاتلان داریوش مهرجویی و همسرش اظهار کرد: با تلاش و حضور شبانه‌روزی مقامات قضایی مربوطه و ماموران پلیس آگاهی حدود ۲۰ مظنون شناسایی و از آن‌ها توسط بازپرس پرونده و کارآگاهان ویژه قتل تحقیق شد.

وی افزود: علاوه بر اقرار متهمان، حسب تایید و اعلام آزمایشگاه تشخیص هویت پلیس آگاهی فراجا برخی از آثار به جامانده از صحنه قتل از قبیل نمونه خون و بزاق نیز که قبلا جهت بررسی به آزمایشگاه ارسال شده بود با نمونه خون و بزاق  تعدادی از متهمان مطابقت دارد؛ لذا در مورد برخی از متهمان علاوه بر اقرار، ادله و قرائن دیگر از جمله مطابقت نمونه آثار به جامانده و برداشت‌شده از صحنه قتل و منزل مقتولان با متهمان بازداشت شده وجود دارد.

رئیس دادگستری استان البرز در پایان گفت: تحقیقات انجام شده تاکنون حکایت از آن دارد که علت و انگیزه قتل به جهت وجود اختلافات شخصی مابین متهمان و مقتولان بوده است.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته