دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مهدی رجب‌زاده: روزی خداحافظی می‌کنم که احساس کنم بازیکن دیگری جور من را می‌کشد/ ذوب‌آهن کمک زیادی به سپاهان کرد

کاپیتان ذوب‌آهن گفت: من در زندگی شخصی خودم همه مسائلی را که یک فوتبالیست باید رعایت کند را رعایت کردم.
کد خبر : 137707

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال موفق شد در آبادان با نتیجه 3 بر0 از سد نفت آبادان بگذرد، اما نکته جالب توجه این بازی هتریک مهدی رجب زاده مهاجم کهنه کار ذوبی‌ها بود.


مهدی رجب زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا در مورد بازی این هفته ذوب‌آهن مقابل نفت آبادان گفت: «ما قبل از بازی هم می‌دانستیم که شرایط سختی را در آبادان پیش رو داریم. صنعت نفت تا پیش از بازی با ذوب‌آهن در آبادان باخت نداشته بود و این مساله کار را برای ما سخت می‌کرد. ما در اواخر نیمه اول از روی ضربه پنالتی به گل اول رسیدیم که این مساله مقداری از فشار روی تیم را کم کرد. در نیمه دوم هم نفتی‌ها تلاش زیادی کردند تا به گل مساوی برسند ولی در دقایق آخر حملات آنها بیشتر شد و ما موفق شدیم از روی ضدحمله گل‌های بعدی را بزنیم.»


کاپیتان تیم ذوب‌آهن در مورد آمادگی بالای جسمانی‌اش در 38 سالگی و زدن 3 گل در یک بازی در این سن بیان کرد: «وقتی کسی می خواهد خودش را حفظ کند باید شرایطی را برای خودش مهیا کند. این شرایط شامل نحوه تغذیه، استراحت، زندگی سالم و تمرینات خوب می شود. خوشبختانه من در زندگی شخصی خودم همه مسائلی را که یک فوتبالیست باید رعایت کند را رعایت کرده‌ام. تمرینات ذوب‌آهن هم به گونه‌ای است که به بازیکنان فشار وارد نمی‌شود و تمرینات خوب این تیم باعث می‌شود تا بدن من در مرز آمادگی باقی بماند.»


رجب زاده در رابطه با زمان خداحافظی‌اش از فوتبال اعلام کرد: «من فعلا تصمیمی بر خداحافظی از فوتبال ندارم. من روزی خداحافظی می‌کنم که احساس کنم دیگر حضور من در زمین بی‌فایده است و بازیکن دیگری جور من را می‌کشد.»


وی در مورد برگزاری بازی‌های ذوب‌آهن در ورزشگاه نقش جهان و درخواست مبلغ بالای سپاهانی‌ها برای برگزاری بازی‌های ذوب در نقش جهان گفت: «این مساله در حیطه کار مدیران باشگاه است و به بازیکنان تیم ارتباطی پیدا نمی‌کند اما من شاهد بودم که در چند سال اخیر باشگاه ذوب‌آهن کمک زیادی به باشکاه سپاهان کرد و تعامل خوبی با این باشگاه داشت.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته