دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1394 - 10:53
دانشجویان معترض به ادغام دانشگاه علوم اقتصادی با دانشگاه خوارزمی در گفتگو با آنا مطرح کردند

دیدار با وزیر علوم برای ما نتیجه بخش نبود

پس از پیگیری‌های فراوان، دانشجویان معترض ادغام دانشگاه علوم اقتصادی با دانشگاه خوارزمی، توانستند با وزیر علوم دیدار کنند. در این دیدار وزیر علوم با پنج تن از نمایندگان این دانشجویان دیدار و گفت‌‌وگو کرد.
کد خبر : 13758

یکی از این نمایندگان که در این جلسه حضور داشته است، در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره این جلسه می‌گوید: ما نتیجه‌ای از این دیدار و رایزنی نگرفتیم و آقای وزیر هم هیچ قولی به ما ندادند. واقعیت قضیه این است که ما به عنوان نمایندگان دانشجویان معترض به حضور وزیر رسیدیم و ایشان هرآنچه نمایندگان شورای گسترش و معاونان گفته بودند، مجددا برای ما تکرار کرد و هرچه ما تاکید کردیم با این ادغام حق ما تضییع می‌شود ایشان اعلام کردند این صلاح‌دید آموزش کشور است، تصمیم این است و چیز دیگری به داستان ما اضافه نشد.


این دانشجو تاکید کرد: ‌آخرین ارجاع ما به وزارتخانه بود و حالا تصمیم داریم که سر کلاس حاضر نشویم. از طرف دیگر ما در مجلس هم جلسه‌ای داشتیم و قرار شده است که امروز جلسه‌ای با نمایندگان مجلس داشته باشیم. ما مستنداتی داریم مبنی بر اینکه این حق در حال تضییع شدن است و بر همین مبنا و مستندات مطمئن هستیم که می‌توانیم حق خود را بگیریم.


دانشگاه علوم اقتصادی در ایام عید و زمانی که دانشجویان در تعطیلات نوروز به سر می‌بردند با دانشگاه خوارزمی ادغام و سردر و تابلوی دانشگاه علوم اقتصادی به دانشگاه خوارزمی تغییر نام یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته