دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آذر 1395 - 13:36
همسر و مربی لیلا رجبی در گفت‌و‌گو با آنا؛

لیلا برای همیشه دوومیدانی را کنار گذاشت/ بار دیگر آقایان توهین کنند، شکایت می‌کنم/ دیواری کوتاه‌تر از همسرم پیدا نکردند

پیمان رجبی تاکید کردکه اگر بار دیگر مسئولان فدراسیون دوومیدانی به همسرش ( لیلا رجبی) توهین کنند از آنها شکایت خواهد کرد.
کد خبر : 136477

پیمان رجبی همسر و مربی لیلا رجبی بانوی المپیکی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره آخرین وضعیت لیلا رجبی گفت: « دوران ورزشی هر ورزشکار روزی به پایان می رسد و لیلا هم تصمیم گرفته است دیگر به دوومیدانی برنگردد و من هم به عنوان مربی و همسر او به خواسته‌اش احترام می گذارم.»


وی افزود: «‌متاسفانه لیلا با خاطره بدی از ورزش حرفه‌ای خداحافظی کرد. زمانی که سهمیه المپیک را کسب کردیم تا اردوی برون مرزی و در اختیار قرار دادن امکانات 9 ماه گذشت و ما عملا بهترین زمان را از دست دادیم، طبیعی است که یک ورزشکار وقتی 9 ماه تمام به دنبال امکانات است و مسئولان توجهی نمی کنند نتیجه قابل توجهی هم به دست نمی‌آورد. در زمان مسابقات المپیک هم دیدیم که احسان مهاجر، همسر من را بی غیرت خطاب کرد. تنها گناه لیلا رجبی این بود که ایرانی نبود و به همین دلیل همه به خودشان اجازه دادند که به او توهین کنند.»


رجبی در پاسخ به اینکه فدراسیون دوومیدانی از او به عنوان مربی دعوت کرده است، عنوان کرد: «‌ما ورزش را ادامه می دهیم اما دور دوومیدانی را یک خط قرمز کشیده‌ایم و دیگر هیچ ارتباطی با فدراسیون دوومیدانی نخواهیم داشت. متاسفانه آقایان با ما برخورد خوبی نداشتند . آن زمان که به حمایت نیاز داشتیم به او توهین کردند. زمانی که لیلا به عنوان بازیکن در دوومیدانی فعالیت می کرد آقایان چه کاری برای او کردند که حالا به عنوان مربی به این فدراسیون خدمت کند؟!»


مربی و همسر لیلا رجبی در واکنش به اینکه غیاثی حدیر سازمان تیم های ملی اعلام کرده به سراغ لیلا رجبی می‌رود، گفت: «‌ما نیازی به حمایت آقای غیاثی نداریم و لیلا هم به ورزش دوومیدانی دیگر برنمی گردد. غیاثی در صحبت هایش عنوان کرده بود که لیلا رجبی به واسطه ایرانی نبودنش معروف شده است او بدون شک اگر در کشورش می‌ماند رنگ المپیک و سکه و جایزه را نمی‌دید. در صورتی که بلاروس مهد دوومیدانی است و به طور حتم اگر او در کشورش بود به موفقیت های بیشتری می رسید و این صحبت های توهین آمیز را هم نمی شنوید.»


مربی این ورزشکار در واکنش به اینکه او عرق ملی ندارد و به همین دلیل خداحافظی کرده است، عنوان کرد: «‌لیلا در این چندسالی که در دومیدانی حضور داشته از دل و جان مایه گذاشته است و تا به حال چندین مدال هم کسب کرده است اما آقایان طوری صحبت می کنند که انگار لیلا رجبی تا به حال یک مدال هم به دست نیاورده است. من نمی دانم دوومیدانی ما در المپیک مدال طلا کسب کرده یا همه ورزشکارانی که در این رشته بودند به عنوان و مدال رسیدند و تنها لیلا رجبی کم کاری کرده است؟! دیواری کوتاه تر از لیلا رجبی پیدا نکردند که مغرضانه او را نقد می کنند؟!»


پیمان رجبی در پایان تاکید کرد:« ما زندگی خودمان را داریم و با فدراسیون دوومیدانی هم هیچ ارتباطی نداریم. تا به حال هر توهینی به همسرم شد من سکوت کردم اما از این به بعد اگر کسی به او توهین کند مطمئن باشید این موضوع را پیگیری می کنم و از او به دادگاه هم شکایت می کنم.امیدوارم وضعیت ورزش کشور روز به روز پیشرفت کند و شرایط دوومیدانی هم روز به روز بهتر شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته