دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سعیدی: کشتیرانی دریای خزر سهم مطلوبی از بازار منطقه دارد

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: کشتیرانی دریای خزر با سوددهی قابل قبول در شرایط دشوار منطقه‌ای و بین المللی و وجود رقبای تجاری توانسته سهم خوبی از بازار منطقه به خود اختصاص دهد.
کد خبر : 136206

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از مانا، محمد سعیدی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، از دفتر مرکزی شرکت کشتیرانی دریای خزر واقع در بندرانزلی بازدید کرد.


وی با حضور در جلسه ای مشترک با مدیرعامل، معاونین و مدیران کشتیرانی دریای خزر، این شرکت را یکی از بهترین شرکت های گروه کشتیرانی عنوان کرد و افزود : کشتیرانی دریای خزر با سوددهی قابل قبول در شرایط دشوار منطقه‌ای و بین المللی و وجود رقبای تجاری توانسته سهم خوبی از بازار منطقه به خود اختصاص دهد.


سعیدی ضمن بر شمردن موفقیت های شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در دوران پسابرجام، عوامل موثر در توسعه تجارت و جذب بازارهای هدف را مورد بررسی قرار داد و فعال شدن خطوط لاینر از خلیج فارس به اقصی نقاط دنیا و اجرایی شدن قراردادها را از دیگر افتخارات کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برشمرد.


وی در ادامه افزود: شایسته است شرکت‌های گروه در جهت اهداف تعیین شده حرکت کرده و تمام تلاش خود را برای تصاحب بازار معطوف کنند.


در ادامه این جلسه علی اکبر غنجی مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریای خزر گزارشی از وضعیت و عملکرد این شرکت ارائه و فعالیت کشتیرانی دریای خزر را تشریح کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته