آمادگی مترو تهران برای حمایت از کالاهای ایرانی در اتاقهای مادر و کودک
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، عبدالله پور با اشاره به هدف گذاری مترو در حمایت از تولید ملی و ترویج این فرهنگ در میان مردم اظهار کرد: اتاقهای مادر و کودک ایستگاههای مترو محل مناسبی برای تبلیغ تولیدکنندگان داخلی وسایل غذایی و بهداشتی کودکان است زیرا مسافران زیادی در طول روز در این اتاقها تردد دارند و میتوانند کیفیت تولیدات داخلی را محک بزنند.
وی ادامه داد: در همین راستا شرکت بهره برداری مترو تهران در نظر دارد تا با استفاده از تولیدات داخلی در زمینه محصولات غذایی و بهداشتی کودکان در اتاقهای مادر و کودک، زمینه را برای تبلیغ رایگان این محصولات برای مسافران و مصرف کنندگان فراهم آورد.
قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از تولیدکنندگان داخلی در زمینه محصولات غذایی و بهداشتی کودکان خواست تا با عرضه آخرین دستاوردهای خود به اتاقهای مادر و کودک هم در جهت ارائه خدمات به مسافران سهیم شده و هم از تبلیغ رایگان محصولات خود در میان مردم بهره مند شوند.
عبدالله پور ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ فرزندآوری و مسئولیت بزرگ مسئولان در رابطه با ترویج این فرهنگ اظهار کرد: وظیفه همه ماست تا امکانات رفاهی برای زنان شاغل و مادرانی که در مکان های عمومی رفت و آمد دارند را فراهم و تسهیل کنیم تا به شعار فرزندآوری در جامعه جامه عمل بپوشانیم.
انتهای پیام/