دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آبان 1395 - 14:56

استقبال از دانشجوی افتخارآفرین دانشگاه آزاد اسلامی دورود در مسابقات جهانی

مراسم استقبال از برومند اصلان دانشجوی رشته تربیت بدنی که موفق به کسب عنوان سومی مسابقات کشتی فرنگی دانشجویان جهان شده با حضور امام جمعه، فرماندار، مدیریت آموزش و پرورش، مسئولان اداره ورزش و جوانان ، پیشکسوتان ورزشی و مدیران و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود در سالن آمفی تئاتر این واحد برگزار شد.
کد خبر : 131869

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر قربانی رییس واحد دورود در ابتدای مراسم با سپاسگزاری از مسئولان شهرستانی به خاطر حمایت از ورزشکاران و قهرمانان به دستاوردهای ورزشی دانشجویان و کارکنان واحد دورود اشاره کرد و گفت: «کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات کشوری تیم فوتسال کارکنان و اعضای هیات علمی واحد دورود ؛ کسب عنوان اول مسابقات فوتبال دانشجویان، کسب عنوان‌های قهرمانی و نایب قهرمانی تیم های کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان و ... از حمایت و توجه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی و مجموعه مدیران آن به مقوله ورزش حکایت دارد.»


رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دانشجویان جهان به مدت دو روز در شهر کروم ترکیه برگزار شد. در وزن 71 کیلوگرم این مسابقات، برومند اصلان که در دور اول با قرعه استراحت روبرو بود در دور دوم مقابل کشتی گیر آلمانی با نتیجه 7 بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل نماینده کشور قزاقستان با نتیجه 5 بر 2 شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. اصلان در این دیدار مقابل کشتی گیری از کشور اوکراین با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.


در پایان مراسم نیز لوح تقدیر و هدایایی توسط مسئولان شهرستانی و دانشگاهی به برومند اصلان اهدا و از زحمات وی و مربی ایشان آقای خسرو یاراحمدی تجلیل و قدردانی شد.



انتهای پیام/

برچسب ها: واحد دورود
ارسال نظر
هلدینگ شایسته