دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 آبان 1395 - 15:20
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران به آنا خبر داد

آسانسور برج 21 طبقه جان پسر نوجوان را گرفت

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از سقوط یک نوجوان 15 ساله از آسانسور یک برج مسکونی 21 طبقه خبر داد.
کد خبر : 130855

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد حادثه سقوط نوجوان 15 ساله در چاهک آسانسور اظهار کرد: ساعت 11:04 ظهر امروز حادثه سقوط یک فرد در چاهک آسانسور در برج مسکونی21 طبقه واقع در محدوده همت غرب، مقابل شهرک شهید باقری به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.
وی افزود: بلافاصله نیروهای دو ایستگاه سازمان آتش نشانی در محل حاضر شده و اقدامات به منظور امداد رسانی را در دستور کار قرار دادند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی یادآور شد: یک نوجوان در داخل آسانسور یک برج 21 طبقه گیر افتاده و پس از آنکه آسانسور بین طبقه‌های چهار و پنج متوقف می‌شود این نوجوان به داخل چاهک آسانسور افتاده و تا طبقه منفی دو سقوط می‌کند.
ملکی از فوت پسر نوجوان در حادثه سقوط از چاهک آسانسور خبر داد و اظهار کرد: پس از اینکه نیروهای سازمان آتش نشانی این نوجوان را از چاهک آسانسور خارج کرده و نیروهای اورژانس تحویل دادند مشخص شد که وی جان خود را از دست داده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: بر اساس اعلام نیروهای سازمان، زمانی که این نوجوان در آسانسور حضور داشته برق آسانسور قطع شده و وی در میان طبقه چهار و پنج گیر افتاده که در نهایت نیز پس از سقوط جان خود را از دست می‌دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته