دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا,؛

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال: کادر فنی جوانان را حفظ می‌کنیم/ مقابل عربستان بازیکنان استرس داشتند

فریدون معینی گفت: تا آنجایی که بتوانیم سعی می‌کنیم همین کادر فنی تیم جوانان را حفظ کنیم و اگر نیاز باشد این کادر را فقط ترمیم می‌کنیم.
کد خبر : 129855

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی فوتبال جوانان با درخشش در مسابقات جوانان آسیا موفق شد بعد از مدت‌ها جواز حضور در رقابت‌های جهانی را کسب کند و با قرار گرفتن در مکان سوم این رقابت‌ها نتیجه رضایت بخشی را کسب کند.


فریدون معینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد کسب رتبه سومی ایران در مسابقات فوتبال جوانان آسیا گفت: «تیم ملی جوانان بعد از مدت ها موفق شد به مقام سوم رقابت‌های آسیایی برسد و جواز حضور در رقابت‌های جهانی را کسب کند. این رتبه برای فوتبال ما نتیجه خوبی به حساب می‌آید و نشان دهنده این است که در فوتبال پایه کارهای زیادی صورت گرفته است.»


وی در رابطه با بازی نیمه نهایی تیم ملی مقابل عربستان و شکست 6 بر 5 مقابل این تیم بیان کرد: «بازی نیمه نهایی از حساسیت زیادی برخوردار بود و بازیکنان جوان تحت تاثیر حساسیت این بازی قرار گرفتند. این اتفاقات در این رده سنی طبیعی است. ضمن اینکه غلامی مدافع وسط و سلطانی هافبک دفاعی خودمان را در اختیار نداشتیم و همچنین امیدنورافکن هم به دلیل مصدومیت نتوانست بازی همیشگی خودش را به نمایش بگذارد.»


رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در رابطه با تمدید قرارداد کادر فنی تیم ملی جوانان افزود: «نقش کادر فنی در موفقیت تیم ملی جوانان بسیار مهم است. ما تا آنجایی که بتوانیم سعی می‌کنیم همین کادر را حفظ کنیم و اگر نیاز باشد این کادر را ترمیم می‌کنیم تا برای مسابقات جام جهانی آماده شوند.»


معینی در مورد برنامه های فدراسیون برای حضور تیم ملی در جام جهانی جوانان گفت: «در حال حاضر همه بازیکنان در این رده سنی شناسایی شدند و برنامه‌ای هم درنظر داریم تا بازیکنانی که دارای استعداد هستند شناسایی شوند و به تیم ملی جوانان دعوت شوند. همه بازیکنان جوانان در حال حاضر در فدراسیون دارای پرونده هستند و فدراسیون هم تا مسابقات جهانی جوانان از آنها حمایت خواهد کرد و آنها را زیرنظر دارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته