دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1394 - 11:02
قلی پور در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد

3 هدف تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین

سرپرست تیم ربوکاپ دانشگاه قزوین از مقام های کسب کرده در دهمین دروه مسابقات و برنامه ریزی های آتی این تیم خبرداد.
کد خبر : 12643

قلی پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به کسب 11 مقام در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران گفت: تیم رباتیک دانشگاه آزاد قزوین بیشترین مقام بین دانشگاه های ایران را کسب کرد.


وی اضافه کرد: تیم دانشگاه آزاد قزوین در لیگ ربات امدادگر،ربات خانگی،ربات فوتبالیست سایز کوچک،ربات زیردریایی و دربخش شبیه ساز امداد و شبیه ساز امدادگرمجازی مقام اول را کسب کرد.


قلی پور فعالیت های مرکز تحقیقات مکاترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین را در دوبخش عنوان کرد و افزود: بخش اول فعالیت های این مرکز ساخت محصولات برای شرکت درمسابقات و بخش دوم ساخت محصولات کاربردی برمبنای محصولاتی است که برای مسابقات می سازیم اما ربات های نام برده صرفا برای شرکت در مسابقات ساخته شدند.


قلی پور سپس به بازدید دکتر میرزاده از دانشگاه آزاد قزوین اشاره کرد و گفت:بعد از بازدید رئیس دانشگاه آزاد از کارهای ما معاونت پژوهشی دانشگاه هزینه های ساخت یک ربات صنعتی برای شرکت های کشتیرانی و زیرمجموعه صنایع دفاع را تامین کردند تا بخش کاربردی ربوکاپ فعال شود.


سرپرست تیم ربوکاپ دانشگاه آزاد قزوین هم چنین درباره برنامه های آتی این تیم گفت: با رویکرد جدید دانشگاه نسبت به ربوکاپ بیشتر برنامه ریزی سال جاری و آینده تیم به جز شرکت در مسابقات بین المللی ، پژوهش هایی درکنارصعنت باشد تا به سمت تولید محصولات کاربردی برویم و فعالیت های برون دانشگاهی را گسترش بدهیم.


قلی پوردرپایان اهداف کلی تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین را تربیت نیروهای متخصص،کسب اعتبار در رقابت های علمی بین المللی و درآمدزایی برای مجموع دانشگاه آزاد دانست.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته