دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1394 - 09:46
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوی:

تعامل و همدلی بهترین راه رشد و توسعه دانشگاه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی گفت: دانشگاه اصلی‌ترین کانون توزیع و تولید علم است و می‌تواند با پرورش متخصصان و نخبگان در حوزه‌های مختلف به مهم‌ترین ابزار توسعه دانشگاه و کشور تبدیل شود.
کد خبر : 12370

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علیرضا لطفی در نخستین جلسه شورای اداری واحد در سال ۹۴ که با حضور معاونان، روسای مراکز آموزشی سما، قره ضیاءالدین و مدیران اجرایی دانشگاه برگزار شد با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی گفت: تعامل و همدلی بهترین راه رشد و توسعه دانشگاه است.


وی تصریح کرد: سیاست دانشگاه آزاد اسلامی خوی در سال ۹۴ باید همسو با اهداف سازمان مرکزی این دانشگاه حرکت از سمت دانشگاه آموزش محور به سمت دانشگاه فناور محور خواهد بود و باید تمهیداتی اندیشیده شود تا تولید علم به ثروت و محصول تبدیل شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه و مراکز تابعه برای افزایش درآمد و کاهش اتکاء به شهریه دانشجویان نیز گفت: باید مراکز پژوهشی واحد از جمله مرکز رشد و فناوری واحد، دفتر ارتباط با صنعت و باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه برای کاربردی کردن ایده‌های اصیل استادان و دانشجویان نخبه این دانشگاه در قالب برنامه‌های مشترک با سازمان‌ها و ادارات و دستگاه های خصوصی تلاش مضاعفی را داشته باشند.


در ادامه این جلسه معاونان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی خوی با توجه به اقدامات و فعالیت‌های انجام یافته در حوزه مربوطه گزارشی از اهداف و پیشنهادهای خویش را ارائه کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته