دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

لزوم اجرای یکپارچگی فروش محصولات پتروشیمی

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی بر اولویت اجرای یکپارچه سازی بازرگانی و فروش محصولات پتروشیمی در بیست و هفتیمن اجلاس مدیران شرکت های تولیدی این صنعت تاکید کرد.
کد خبر : 123625

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از نیپنا، مرضیه شاهدایی امروز در بیست و هفتمین اجلاس مدیران شرکت‌های تولیدی پتروشیمی اظهارکرد: با همکاری و تعامل شرکت‌های پتروشیمی می‌توان با جمع‌بندی همه شرکت‌های تولیدی در یک برند جایگاه صنعت پتروشیمی را برای توسعه صادرات و حضور قوی در بازارهای جهانی ارتقا دهیم .


وی افزود: باید از هر فرصتی برای سرمایه‌گذاری های جدید استفاده کنیم و سرمایه‌گذاری می‌تواند روند توسعه صنعت پتروشیمی را شتاب بخشد.


شاهدایی با بیان این که حمایت از ساخت داخل اولویت این صنعت است، گفت: مدیران باید در خرید تجهیزات دقت کنند و قطعه‌ها و تجهیزاتی را که می‌توان از داخل تهیه کرد از طریق سازندگان ایرانی تامین کنند.


مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: با راه‌اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس شرکت‌های می‌توانند خوراک به پتروشیمی‌ها را افزایش دهند و پتروشیمی‌های آبادان، تبریز و شازند در حال افزایش ظرفیت هستند.


وی افزود: بررسی تائید صلاحیت طرح‌ها به شرکت ملی صنایع پتروشیمی واگذار شده است و با تائید شرکت ملی صنایع پتروشیمی طرح‌ها می‌توانند خوراک از وزارت نفت دریافت کنند.


معاون وزیر نفت در این اجلاس با اشاره به اهمیت نیروی انسانی و طبقه‌بندی مشاغل در شرکت‌ها بر رعایت محیط زیست و اصول HSE تاکید کرد و ابراز داشت: شرکت‌ها باید تجهیزات لازم برای واحد‌های ایمنی،بهداشت و محیط زیست را تامین کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته