دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مهر 1395 - 16:14

دعوت به همکاری پلیس فتا از ایده‌پردازان و کارآفرینان فناوری اطلاعات

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا ناجا گفت: این پلیس از استارتاپ ها(شرکت های نوپای کسب و کار با پیشرفت سریع)، کارآفرینان و ایده پردازان حوزه امنیت فناوری اطلاعات که ایده ها و طرح های نو برای افزایش امنیت فضای سایبر دارند، دعوت به همکاری می کند.
کد خبر : 122712

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه خبری پلیس فتا، سرهنگ دوم علی نیک نفس افزود: بخشی در سایت پلیس فتا برای بهره گیری از ایده ها و توان استارتاپ ها، کارآفرینان و ایده پردازان، ایجاد شده است که علاقمندان می توانند با مراجعه به این قسمت و تکمیل اطلاعات مورد نیاز، ایده های خلاقانه خود را برای مسئولان پلیس فتا ارسال کنند.
وی با اشاره به سرعت تولید تکنولوژی های جدید سخت افزاری و نرم افزاری در رابطه با فضای سایبر افزود: این پلیس با توجه به سرعت رشد و تولید علم در فضای مجازی به منظور انطباق با پیشرفت های تکنولوژی باید ایده های نوآورانه را از محیط داخل و خارج سازمان دریافت کنند؛ از این رو به دنبال استفاده از توان استارتاپ ها، کار آفرینان و ایده پردازان است.
وی با اشاره به اینکه یک روز در هفته ناجا تحت عنوان پلیس، حرفه ای گرایی، دانش بنیان، کارآمدی نامگذاری شده است، افزود: پلیس فتا به دنبال استفاده از توان استارتاپ ها، کار آفرینان و ایده پردازان در فضای مجازی در رابطه با بحث سالم سازی فضای سایبر، برقراری امنیت و ایمنی کودکان، خانواده ها و کاربران فضای سایبر است.
وی اظهار کرد: پلیس فتا تلاش دارد با استفاده از توان استارتاپ ها، کارآفرینان و ایده پردازان در به کارگیری راه حل های جدید به منظور شناسایی و پاسخ به نیازهای سالم سازی فضای مجازی، حفظ امنیت کودکان در فضای مجازی، راهکارهای عملی امنیت کسب و کارهای اینترنتی بهره ببرد.
این مقام انتظامی یادآور شد: پلیس فتا در زمان حاضر فقط از توان و تخصص خود بهره می برد و البته طرح همیاران پلیس در پلیس فتا نیز اجرایی شده است و ما تلاش داریم از توان آنان بیشترین بهره را ببریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته