دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حمایت از فعالان بخش آب و فاضلاب برای انتقال فناوری‌های نوین به کشور

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: این شرکت از فعالان بخش آب و فاضلاب برای انتقال فناوری‌های نوین و پیشرفته دنیا از شرکت‌های ایرانی و خارجی حمایت می‌کند.
کد خبر : 121600

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، حمیدرضا جانباز در حاشیه بازدید از دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و فاضلاب افزود: خوشبختانه این دوره از نمایشگاه نسبت به دوره‌های گذشته از کیفیت بهتری برخوردار بوده و شاهد حضور شرکت‌های خارجی زیادی هستیم.


وی تصریح کرد: حضور شرکت‌های خارجی از کشورهای مختلف از نتایج برجام و رفع تحریم‌ها است و ما باید از فرصت حضور این شرکت‌ها برای ایجاد ارتباط کاری آنها با شرکت‌های داخلی استفاده کنیم.


جانباز با بیان اینکه وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از حضور شرکت‌های خارجی و انتقال فناوری‌های نوین در صنعت آب و فاضلاب کشور استقبال و از آنها حمایت می‌کند گفت: بازار گسترده‌ای برای این شرکت‌ها در داخل کشور وجود دارد که می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.


وی اظهار کرد: شرکت‌های ایرانی و خارجی می‌توانند با همکاری یکدیگر نسبت به ورود فناوری‌های نوین در صنعت آب و فاضلاب کشور اقدام کنند.


مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط مناسب موجود در ایران شرکت‌های خارجی می‌توانند با ورود تکنولوژی محصولات خود را به کشورهای منطقه عرضه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته