دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1395 - 01:50

بازیگران زن خاطرات مدرسه را ورق زدند + تصاویر

تعدادی از بازیگران و هنرمندان زن در صفحات اینستاگرامشان یاد و خاطره اولین روز مدرسه را گرامی داشتند.
کد خبر : 120071

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا، لاله اسکندری با انتشار عکسی از خودش و خواهرش در اینستاگرام فرا رسیدن ایام آغاز مدرسه را تبریک گفت.


او نوشت:


شور و حال کودکی برنگردد دریغا....
قیل و قال کودکی برنگردد دریغا.....
شروع پاییز و بازگشایی مدراس که پر از خاطرات زیبای کودکی است، بر همه کودکان سرزمینم مبارک



الهام حمیدی نیز با انتشار عکس خودش نوشت:
سلام به همه عزیزان امروز اول مهر یاد ایام مدرسه افتادم چه ذوق و شوقی داشتیم یادش بخیر ، سلامی گرمتر و ویژه دارم به همه بچه مدرسه ای ها و محصلان و معلمانی که باید از اول مهر برای ساختن ایرانی آباد تلاش کنند ، قدر و موقعیت درس خوندن و خوب بدونید خانواده هاتون و تحت فشار نزارید و تو مصرف و حفظ ، لوازم التحریر و وسایل آموزشی تون کوشا باشید و بدونید در نزدیکی هممون هستند عزیزانی که هنوز از مقدمات تحصیل مثل قلم و دفتر و کیف محرومند اما با انگیزه و نیت درس خوندن پله های موفقیت و طی می کنند پس نتیجه می گیریم کسب موفقیت و مدارج بالای علمی رسیدن تو ناز و نعمت بودن نمی خواد، اما اسراف و فخر فروشی تو تحصیل خیلی بده چون بحثه آینده ایرانه.


لعیا زنگنه نیز در تازه‌ترین مطلب اینستاگرامش عکس از دوران کودکی‌اش را منتشر کرد.




المیرا شریفی مقدم، گوینده خبر تلویزیون با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: «بازهم بوی ماه مدرسه، بوی بازیهای راه مدرسه اون زمان ، موشک باران تهران بود و مدارس و کلاس اول من چند روزی تعطیل شد.ما برخی از حروف رو با آموزش تلویزیونی یاد گرفتیم.آخرین موشکی که به تهران خورد آموزش حرف ص ض درحال پخش بود. آیا کسی دوست داشت الان دوباره دانش آموز میشد و میرفت سر کلاس درس؟! شب همگی بخیر.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته