دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1395 - 16:44

برانکو: لازم نیست درباره سپاهان حرفی بزنم/ کامیابی‌نیا و احمدزاده غایبین ما هستند

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: رضاییان تنها 8 جلسه با ما تمرین کرده است و بدون تمرینات آماده‌سازی به ما اضافه شده است.
کد خبر : 119479

به گزارش گروه ورزشی آنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: «ابتدا عید غدیر خم را به همه تبریک می‌گویم. همیشه وقتی به اصفهان می آییم هیجان خاصی داریم. بازی با سپاهان همیشه برای ما جایگاه ویژه داشته است و می توانم بگویم این سومین دربی بزرگ ماست. بعد از تراکتورسازی و استقلال.»


او افزود: «درباره سپاهان لازم نیست حرفی بزنم چرا که این تیم در 10 سال گذشته پرافتخارترین تیم ایران بوده و بیشترین قهرمانی را کسب کرده است. سپاهان باشگاهی است که سازماندهی خوبی دارد و امسال هم تیم جوان و جدیدی را ساخته است. از طرف دیگر مربی قهرمان فصل گذشته به این تیم آمده و به عنوان بهترین مربی سال هم انتخاب شده است که باید به همین دلیل به او تیمش تبریک بگویم چرا که آنها توانسته‌اند در یک زمان کوتاه تیم خوبی را بسازند به طوری که در کنار ما و تراکتورسازی جزو تیم‌های مطرح لیگ باشد. همچنین از فضای حاکم بر بازی فردا خوشحالیم و انتظار انجام یک دربی واقعی را داریم. همیشه بازی‌های پرسپولیس و سپاهان جذاب بوده است و ما بعد از بازی تراکتورسازی و استقلال که برای ما حکم دربی داشت. بازی فردا هم همین حکم دربی را دارد. ما نمی‌توانیم خودمان را از پیش‌برنده بدانیم چون دربی شرایط خاص خودش را دارد. از طرف دیگر موقعیت ما و سپاهان در جدول رده‌بندی به گونه‌ای است که هواداران را مجاب خواهد کرد که به استادیوم بیایند.»


برانکو تصریح کرد: «درباره تیم خودمان هم باید بگویم که ما در بازی فردا کمال کامیابی‌نیا را به دلیل سه اخطاره بودن و فرشاد احمدزاده به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. البته گولج که مصدوم بوده و الان شرایط خوبی پیدا کرده هنوز نتوانسته به آمادگی کامل برسد و به همین دلیل او هم فردا با ما نخواهد بود اما سایر بازیکنان این شانس را دارند که مقابل سپاهان بازی کنند.»


سرمربی پرسپولیس در خصوص وضعیت رامین رضاییان و اینکه آیا فردا مقابل سپاهان بازی می‌کند یا نه، گفت: «او هم مثل سایر بازیکنان این شانس را دارد که فردا بازی کند اما اینکه در ترکیب اصلی باشد یا نه فردا مشخص می‌شود.»


وی درباره اینکه به نظر می‌رسد او رضاییان را تنبیه کرده که به او بازی نمی‌دهد، افزود: «موضوع آزاردهنده این است که ما جریمه انضباطی نداریم از طرف دیگر خط دفاعی ما تا به حال عالی بوده و این را در نظر بگیرید که رضاییان تنها 8 جلسه با ما تمرین کرده است و بدون تمرینات آماده‌سازی به ما اضافه شده است. باز هم تأکید می‌کنم که سپاهان تیمی جوان و تهاجمی است که در کنار بازیکنان باتجربه جمعی از بازیکنان جوان را در اختیار دارد اما ما دو بازیکن اصلی‌مان را نداریم که مشکلی نیست تیمی که فردا بازی می‌کند مورد اطمینان کامل من است و طبیعی است که مثل هر بازی از بازیکنانم می‌خواهم با همه هیجان و شوقشان به زمین بروند چرا که ما در هر بازی برای برد به زمین می‌رویم و این را هم در نظر داشته باشید که بازی فردا سومین دربی پشت‌سر ما است و این افتخار بزرگی است که در این دربی‌ها بازی می‌کنیم.»


برانکو در خصوص حواشی گذشته در دیدارهای سپاهان و پرسپولیس تصریح کرد: بنده در ایران تجربیات زیادی دارم و خیلی زیباست که چنین رقابت‌های هیجان‌انگیزی بین پرسپولیس با سپاهان، استقلال و تراکتورسازی وجود دارد. چیزی که برای ما جالب و زیباست، اینکه دربی‌ها از چارچوب بازی‌های جوانمردانه خارج نشده است. زمانی که در تبریز با تراکتورسازی بازی کردیم و هم دربی هفته قبل، شرایط خوبی بود و تجربه به من می‌گوید هواداران سپاهانی‌ها هم با شور خاصی تیم‌شان را تشویق می‌کنند تا این تیم نتیجه بگیرد.»


وی افزود: «آن چیزی که فوتبال ایران را زیبا می‌کند، تعامل بین هواداران دو تیم است. ممکن است یکسری اتفاقات جزئی رخ بدهد اما نباید به آن توجهی کرد چون همیشه این اتفاقات وجود دارد. همه ما که در فوتبال هستیم، تمام مربیان و بازیکنان باید افتخار کنیم به این شوق و شور در فوتبال ایران.»


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا طارمی در خط حمله، به خوبی از سوی هافبک‌ها تغذیه می‌شود یا نه، ادامه داد: «با نظر شما موافق هستم که به اندازه کافی این اتفاق رخ نداده و ما فرصت‌های زیادی را از دست داده‌ایم اما خب، مسائل مثبتی هم در این موارد وجود دارد. مقابل استقلال در دربی، گل نزدیم ولی بیش از 7 فرصت گلزنی داشتیم در حالی که علیرضا بیرانوند هم واکنش‌های خوبی از خود نشان داد. طبیعی است که ما برای رفع کردن این نقایص کار می‌کنیم. یک مقدار مشکل داشتیم مقابل تراکتورسازی و استقلال چون وحید امیری را در اختیار نداشتیم اما فوتبال همین است و یک نفر دیگر باید جانشین شود.»


برانکو با اشاره به تعطیلات لیگ و تاثیر این وضعیت بر روند کاری تیمش، اضافه کرد: «در تبریز ما بعد از یک‌ماه تعطیلی وارد شرایط بازی شدیم. یک روز قبل از سفر به تبریز همه بازیکنان در تمرین جمع شدند و تیم‌مان کامل شد. طبیعی است که این موضوع خوب نیست، چون طبیعی نیست که بعد از چند بازی، وارد تعطیلات لیگ شویم. متاسفانه قرعه به نام ما خورده که اول تبریز بودیم، بعد بازی با استقلال و حالا دیدار مقابل سپاهان در اصفهان. این همه تعطیلی بین بازی‌ها طبیعی نیست و به ضرر آماده‌سازی تیم و روند بهتر بودن ما خواهد بود اما وضعیت به این شکل است و کاری نمی‌توان انجام داد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته