دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1395 - 12:36

راه‌اندازی کلینیک تخصصی کنترل وزن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین‌شهر

مسئول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین‌شهر از راه‌اندازی کلینیک تخصصی کنترل وزن با حمایت رئیس این واحد خبر داد.
کد خبر : 119225

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، وحید آقا‌محمدی در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای ورزش و مسئولان امور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در واحد مشگین شهر تشکیل شد، به تشریح اقدامات انجام شده در حوزه ورزشی واحد متبوع پرداخت و در راستای درآمدزایی امور ورزشی واحد مشگین شهر از راه‌اندازی کلینیک تخصصی کنترل وزن با حمایت رئیس واحد خبر داد که با استقبال اعضای شورای ورزشی استان مواجه شد.


رئیس شورای ورزش و مدیرکل تریبت بدنی استان اردبیل هم با تاکید بر ورزش‌های همگانی ترویج این ورزش را از اهم برنامه های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد.


نادر پرستار با قدردانی از عملکرد مسئولان امور ورزش واحدهای استان ترویج مسابقات درون واحدی دانشجویان در واحدها را خواستار شده و برگزاری مسابقات درون واحدی دانشجوئی را با رعایت آئین‌نامه های سازمانی بصورت عادلانه و قانونی خواستار شد.


پرستار با تصریح به تشکیل انجمن ورزش دانشجویی در واحدها بیان کرد: «واحدها در راستای عدم تضییع حقوق دانشجویان باید به تشکیل انجمن‌های ورزشی اقدام کرده و دانشجویان را با جذب به این انجمن‌ها درباره مسائل ورزشی آگاهتر سازند.»


در ادامه هر یک از مسئولان ورزشی واحدهای استان به بیان عملکرد یکساله واحدهای خود پرداختند و میزبانی مسابقات زمستانی واحدهای استان با قرعه کشی میان اعضا مشخص شد .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته