دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پخش مسابقه بزرگ تلویزیونی «نی نی من» به زودی از شبکه دو

سید امیر پروین حسینی؛ تهیه کننده سینما و تلویزیون در حال تدارک یک مسابقه بزرگ تلویزیونی به نام «نی نی من» است که با محوریت خانواده و کودک به زودی روانه آنتن شبکه دو می شود.
کد خبر : 119218

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی شبکه دو، پروین حسینی که سال ها قبل اولین سریال خود را با موضوع کودکان به نام «بازی برای بچه ها» در شبکه دو سیما و به مدیریت محمدرضا جعفری جلوه تولید کرده بود، اعلام کرد: از وجوه متمایز کننده این مسابقه که در حوزه خانواده و کودک تولید می شود؛ نحوه تعامل با کودک و سطح شناخت والدین از فرزندان است.


تهیه‌کننده فیلم های «من سالوادر نیستم» و «زاپاس» با بیان اینکه بخش های مختلفی با کمک مشاوران و روانشناسان برای شرکت کنندگان در این برنامه تهیه دیده شده؛ اظهار داشت: افزون بر این جوایز متعدد و متنوعی نیز برای خانواده هایی که موفق به کسب بالاترین امتیاز شوند در نظر گرفته شده است.


گفتنی است برنامه «نی نی من» یک مسابقه تلویزیونی در حوزه خانواده و کودک است که به تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی و کارگردانی حامد جوادزاده در 52 قسمت به زودی از گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو سیما به روی آنتن می رود.



انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه دو سیما
ارسال نظر
هلدینگ شایسته