دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1395 - 11:30
در گفت وگو با آنا

عبدالهی: افتخاری می‌خواهد باشگاه به هیچ بازیکنی بدهکار نباشد/بودن یا نبودن مدیرعامل برای دربی تاثیری ندارد

مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: هدف مدیریت باشگاه این است که قراردادها به صورتی تنظیم شود که بازیکنان در پایان فصل همه مبلغ قرارداد را دریافت کنند و هیچ بدهی برای سال بعد باقی نماند.
کد خبر : 116178

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مدیرعامل تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل عدم همخوانی دخل و خرج های این باشگاه دستور داد تا با بازیکنانی که از این تیم طلب دارند تعامل صورت گیرد و برای پرداخت بدهی‌های سال‌های گذشته با آنها توافق شود.


نصرالله عبدالهی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد تعامل مدیران باشگاه استقلال با بازیکنان قدیمی که از این باشگاه طلب دارند گفت: «از روزی که آقای افتخاری در باشگاه مشغول کار شدند پیگیر کارهای مالی باشگاه هستند و در چند روز اخیر قراردادهای همه بازیکنان جدید و قدیمی را مورد بررسی قرار دادند و متوجه شدند که بازیکنان زیادی از استقلال طلب دارند. این مشکل در همه باشگاهها وجود دارد و بازیکنان قدیمی از تیم‌های خودشان طلب دارند و فقط مختص استقلال نیست.»


وی ادامه داد: «با تصمیم مدیرعامل باشگاه قرار است تعاملی بین مدیریت با بازیکنان صورت گیرد تا مشکلات مالی و بدهی‌ها گذشته حل شود. در حال حاضر حدود 10 بازیکن در تیم حضور دارند که بابت فصل‌های قبل حضورشان در استقلال طلب دارند. هدف مدیریت باشگاه هم این است که قراردادها به صورتی تنظیم شود که بازیکنان در پایان فصل همه مبلغ قرارداد را دریافت کنند و هیچ بدهی برای سال بعد باقی نماند در واقع افتخاری می‌خواهد باشگاه به هیچ بازیکنی بدهکار نباشد.»


عبدالهی در رابطه با جذب پادوانی و مجتبی حقدوست بیان کرد: «کار جذب پادوانی و حقدوست به پایان رسید و با خرید این دو بازیکن ترکیب استقلال هم برای این فصل تکمیل شد و دیگر جای خالی در تیم وجود ندارد.»


وی در رابطه با سفر افتخاری به کلمبیا برای همراهی با تیم ملی فوتسال و عدم حضورش در بازی دربی گفت: «البته هنوز مشخص نیست که افتخاری به کلمبیا سفر کنه و اگر هم همراه تیم ملی فوتسال برود شاید برای بازی دربی برگردد. در هر صورت وقتی کارها روتین باشد و همه کارها ردیف باشد بودن یا نبودن مدیرعامل در بازی دربی تاثیرگذار نیست.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته