دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 شهريور 1395 - 16:14

اولین واکنش احسان حدادی به ماجرای محکومیتش: چند روز دیگر برمی‌گردم + تصویر

دارنده مدال نقره المپیک لندن پاسخ حاشیه‌های چند روز اخیر علیه خودش را داد.
کد خبر : 115620

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، احسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن که موفق نشد در ریو عنوان خوبی را کسب کند بعد از المپیک ریو به ایران برنگشت و به گفته رئیس فدراسیون دوومیدانی برای پیگیری مراحل درمانی خودش به آلمان سفر کرده است و بعد از طی کردن مراحل درمانش به ایران برمی گردد.


اما حدادی که قبل از المپیک حاشیه‌های زیادی در زندگی شخص‌اش وجود داشت و شاید همین حاشیه ها مانع از کسب مدال گرفتنش در ریو شد، بعد از المپیک حاشیه‌ها دست از سرش برنداشت و در روزهای اخیر وکیل شاکی پرونده این ورزشکار طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که طی حکم صادر شده این ورزشکار به تبعید و 100 ضربه شلاق محکوم شده است.


حدادی که در این روزها در ایران نیست از طریق فضای مجازی واکنشی به حکمش داشته است و اعلام کرد که به زودی به تهران برمی گردد و جواب شایعات اخیر را می‌دهد.


حدادی در صفحه شخصی‌اش اعلام کرد: «باز هم در غربت این‌ بار برای جراحی، باز هم یک عمل دیگر، باز هم کلی درد و کلی سختی، ولی خوشحالم عمل زانو و خار پاشنه به خوبی انجام شد. دو تا از دردهایی که چند وقته من را عذاب داد و مدال المپیک را از من گرفت و نذاشت خوشحالتون کنم را برای همیشه از بین بردم. و چقدر سخت است خوشحال کردن مردمی که با شادی‌هایت شاد شدند و با شکستت ناراحت. ولی وظیفه خود می‌دانم که سختی درد و بی‌خوابی را تحمل کنم تا باز دلتان را شاد کنم. به امید خدا تا چند روز دیگر برمی‌گردم ایران تا کسانی که اینهمه حواشی و تهمت در نبودم برایم درست کردند به زندگی روزمره‌شون ادامه دهند ولی هر چند افراد.... برایم بهترین ها را آرزو کنید.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته