دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 شهريور 1395 - 11:55
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به آنا خبر داد

واژگونی بونکر سیمان در میدان نوبنیاد + تصاویر

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه بونکر حامل سیمان در میدان نوبنیاد خبر داد و گفت: راننده 40 ساله بونکر از ناحیه پا دچار آسیب‌دیدگی شدید شد.
کد خبر : 114198

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا از حادثه واژگونی یک دستگاه بونکر حامل سیمان خبر داد و گفت: ساعت 02:48 دقیقه بامداد امروز حادثه واژگونی یک کامیون در حوالی میدان نوبنیاد به سامانه 125 گزارش شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 61 و نجات 4 به همراه عوامل خدمات شهری و ستاد بحران شهرداری و همچنین جرثقیل 55 تنی و لودر به محل اعزام شدند.


وی افزود: یک دستگاه کامیون بونکر حامل بیش از 20 تن سیمان بود که به علت نامعلومی از مسیر خود منحرف و واژگون شد و پس از برخورد با پایه‌ها و سازه‌های تاکسیرانی متوقف و راننده 40 ساله آن نیز در اتاقک کامیون محبوس شده بود.


سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: با تلاش نیروهای آتش نشانی راننده را از اتاقک خارج کردند که متاسفانه از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شدیدی شده بود. خوشبختانه با توجه به اینکه حادثه در ساعات اولیه بامداد روی داد هیچ کس در پایانه تاکسیرانی حضور نداشت.


وی یادآور شد: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط پلیس راهور تحت بررسی است و آتش‌نشانان پس از خارج کردن کامیون از زیر سازه‌های تاکسیرانی، خودرو را به وسیله جرثقیل به حالت اولیه بازگردانده و به مکان امن انتقال دادند.





انتهای پیام/

برچسب ها: جلال ملکی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته