دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مرداد 1395 - 09:38

دانشجوی واحد یادگار امام(ره) شهرری چهارمین برنز کاروان ایران را کسب کرد

حسن رحیمی نماینده وزن 57 کیلوگرم و دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری، موفق به کسب مدال برنز‌ کشتی آزاد ایران در المپیک 2016 ریو شد.
کد خبر : 111146

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در دیدار رده‌بندی وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد حسن رحیمی دارنده مدال طلا و نقره جهان به مصاف بونه رودریگز از کوبا رفت و در پایان موفق شد حریف خود را با ضربه فنی از پیش رو بردارد و مدال برنز المپیک را از آن خود کند.


رحیمی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس گارنیک نادساکانیان از ارمنستان را با نتیجه ۱۳-۰ شکست داد و در مرحله یک چهارم نهایی نیز مقابل ویکتور لبدوف روس و دارنده دو مدال طلا و دو مدال برنز جهان از روسیه با حساب ۶ بر ۱ پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد اما در این مرحله مقابل ری هیگوچی از ژاپن با حساب ۱۰ بر ۵ شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در دیدار رده‌بندی‌ از سد بونه رودریگوئز از کوبا گذشت و مدال برنز را از آن خود کرد.


پیام تبریک رئیس واحد یادگار امام(ره) شهرری


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری در پیامی کسب مدال برنز حسن رحیمی دانشجوی تربیت بدنی این واحد دانشگاهی را در مسابقات المپیک 2016 کشتی آزاد تبریک گفت.


متن پیام دکتر سیدفرج الله موسوی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم


کسب مدال با ارزش برنز در رقابت‌های المپیک 2016 ریو برزیل، از سوی حسن رحیمی دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری برگ زرین دیگری است بر افتخارات ورزشی این سرزمین پهناور.


اینجانب با تبریک این موفقیت بزرگ، این پیروزی ارزشمند را به جامعه ورزشی کشور، مسئولان فدراسیون کشتی، کادر فنی و ورزشکاران برومند تیم ملی کشتی آزاد تبریک عرض کرده و از خداوند متعال برای همه ورزشکاران این مرز و بوم سلامتی، بهروزی و پیروزی را مسئلت می‌کنم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب