دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1395 - 14:57
معاون سازمان تاکسیرانی شهر تهران:

نوسازی تاکسی‌های تهران از مرز 3000 دستگاه گذشت

معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام اینکه نوسازی تاکسی های شهر تهران از مرز 3000 دستگاه گذشته است، گفت: در انتخاب خودرو و بانک عامل به منظور ارائه وام هیچ اجباری نداریم و امسال از محصولات ایران خودرو و سایپا در سبد خودرو خواهیم داشت.
کد خبر : 110964

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از ایسنا، مهدی ابراهیمی نوسازی تاکسی‌های شهر تهران و حذف پیکان‌ها از ناوگان تاکسیرانی را اولویت این سازمان عنوان کرد و افزود: از دهه فجر 94 که دولت دستگاه‌های ذی ربط با نوسازی را دور هم جمع کرد، ثبت نام شروع شد و امسال نیز از خرداد ماه تحویل تاکسی‌ها در سراسر کشور آغاز شد.


وی با اعلام اینکه در انتخاب خودرو و بانک عامل به منظور ارائه وام هیچ اجباری نداریم به خودروهای مدرن اشاره کرد و گفت: این خودروها طی یکسال و نیم گذشته در برنامه تاکسیرانی شهر تهران جای گرفته اند که در جهت کاهش مصرف سوخت و عدم آلودگی هوای شهر تهران از خودروهای هیبریدی استفاده کنیم.


ابراهیمی با اعلام اینکه نوسازی تاکسی‌های مسیر راه آهن در اولویت است، گفت: تاکسی‌های فرسوده به ویژه پیکان‌ها باید حذف شود و اینکه همه تاکسی داران باید اتومبیل های خود را به لوکس تغییر دهند، واقعیت ندارد و حتی انتخاب بانک عامل به منظور دریافت وام با خود راننده است.
معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران خاطرنشان کرد: اگر راننده‌ای بخواهد با خودروی فرسوده خود در خطوط تاکسیرانی تردد کند و به شهروندان خدمتی بی‌کیفیت ارائه دهد، ما از این مساله جلوگیری می‌کنیم ولی در نوع خودروی جایگزین انتخاب با خود رانندگان است.


انتهای پیام/

برچسب ها: آلودگی هوا
ارسال نظر
قالیشویی ادیب