دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1395 - 11:38

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر هفته اعلام شد

محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در تعطیلات آخرهفته از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام شد.
کد خبر : 110891

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، پلیس راه ناجا به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در ایام تعطیلات آخر هفته محدودیت‌های ترافیکی در برخی محور‌های مواصلاتی کشور در نظر گرفته است.


بر همین اساس تردد موتور سیکلت از ساعت 12 روز چهار شنبه بیست و هفتم مرداد تا ساعت 6 روز شنبه سی‌ام مرداد از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.


همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.


همین طور تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه بیست و نهم مرداد تا 1 بامداد روز شنبه سی‌ام مرداد از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روز جمعه بیست و نهم تا 1 بامداد روز شنبه سی‌ام از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.


با توجه به محدودیت‌های اعلام شده از سوی پلیس راهور تردد انواع تریلرها از محور هرازکماکان ممنوع است. تردد انواع کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.


بر همین اساس در محور فیروزکوه تردد انواع تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته