دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1394 - 09:10

واحد خوی میزبان 300 مسافر نوروزی از خانواده دانشگاه آزاد اسلامی

سرپرست معاونت اداری و مالی واحد خوی گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال، این واحد دانشگاهی میزبان ۳۰۰ نفر از خانواده‌های دانشگاه آزاد اسلامی از استان های گیلان، اردبیل، تهران، همدان، خراسان، آذربایجان شرقی و ... بود.
کد خبر : 11015

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محمد حاتم‌زاد گفت: به منظور رفاه حال خانواده‌های کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی، ستاد اسکان واحد خوی از ۲۰ اسفند ۹۳ با برنامه ریزی کامل، امسال نیز توانست همچون سال گذشته، امکانات رفاهی واحد خوی را در ایام نوروز برای بهره‌مندی آن دسته از مسافرانی که از اقصی نقاط کشور به این دیار سفر کرده بودند در اختیار آنان قرار دهد.


سرپرست اداری و مالی واحد خوی با توجه به جاذبه‌های گردشگری شهرستان خوی افزود: این شهر به جهت هم مرز بودن با کشورهای ترکیه و آذربایجان و همچنین با دارا بودن اماکن سیاحتی، زیارتی از جمله، امامزاده سیدبهلول از نوادگان امام علی النقی (ع)، آرامگاه شمس تبریزی شاعر صوفی و پارسی گوی، پل هوایی قطور بزرگ‌ترین پل هوایی خاورمیانه در جنوب غربی شهر خوی با ارتفاع ۱۲۷ متر از رودخانه و با دارا بودن ۷ تونل در داخل کوه‌ها، مقبره آل یعقوب از سلاله رسول اکرم (ص)، دروازه سنگی مربوط به دوره ایلخانی و سایر اماکن دیدنی این شهر میزبان پذیرای مسافران نوروزی بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته