دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1395 - 08:29

انوشیروانی: 4 ماه زجر زیادی کشیدم/ خاک پای محمد بنا هستم

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران گفت: من در این 4 ماه خیلی زجر کشیدم و خوشحالم که وزنه‌برداری کار را با مدال طلا شروع کرد.
کد خبر : 109572

به گزارش گروه ورزشی آنا، سجاد انوشیروانی پس از قهرمانی سهراب مرادی در رقابت‌های وزنه‌برداری المپیک ریو گفت: «برای سهراب مرادی که توانست اولین مدال المپیک خود را بگیرد خوشحالم.»


وی در پاسخ به این پرسش که قرار است در این المپیک جا پای محمد بنا بگذارد، افزود: «من خاک پای محمد بنا هستم و هر چه طلا بگیریم به نفع کاروان ایران است. در این چهار ماه خیلی زجر کشیدم و خوشحالم که کار تیم وزنه برداری با مدال طلا شروع شد.»
سرمربی تیم ملی وزنه برداری در پاسخ به این سوال که می خواهد رکورد بنا در المپیک ٢٠١٢ را تکرار کند یا بشکند، اظهار داشت: «بنا استاد من است و از او راهنمایی می‌گیرم. دست بنا را می بوسم. دو سه شب است که با هم صحبت می کنیم و او به من خیلی روحیه داده است. از او ممنونم و آرزو می کنم در هر ٦ وزن تیم کشتی فرنگی طلا بگیرد چرا که این افتخار به نام ایران و مردم ایران ثبت می شود.»
وی درباره احساسش از اینکه تیمش اولین مدال طلا را با سرمربیگری او به دست آورده، گفت: «خدا را شاهد می گیرم در چهار ماهی که به عنوان سرمربی مشغول فعالیت شدم تمام تلاشم را کردم که اجازه ندهم تیم وارد حاشیه شود و از نظر روحی و روانی به هم بریزد. خدا را شکر می کنم که کارمان در چهار ماه گذشته رو به جلو بود و توانستیم بچه ها را از نظر روحی و جسمانی به شرایط مناسب برسانیم. خیلی خوشحالم که اولین مدال با سرمربیگری من به دست آمد و هر چند در دوران ورزشی خودم نقره گرفتم. خوشحالم که این بار طلا گرفتیم. »
انوشیروانی درخصوص کسب مدال طلا توسط کیانوش رستمی نیز عنوان کرد: «وقتی کیانوش طلا گرفت با تمام وجود خوشحالی کردم. کیانوش دوست و عزیز من است و خیلی دوستش دارم. او یک سرمایه بزرگ برای ورزش ایران است. به رستمی و خانواده او و مردم ایران تبریک می گویم. به کیانوش هم تبریک گفتم چرا که او قهرمان و دلاور است.»
سرمربی تیم ملی وزنه برداری در پاسخ به این سوال که آیا دوست داشته به عنوان ورزشکار حضور در ریو را تجربه کند؟ یادآور شد: «روز اولی که برای تماشای مسابقات وزنه برداری به سالن آمدم، حسرت خوردم که می‌توانستم در این المپیک شرکت کنم اما قسمت این بود به عنوان مربی در المپیک حاضر شوم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب