دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جیپسی‌ها به تهران رسیدند/ اجرا، امروز و فردا در تالار وحدت

اعضای گروه اسپانیایی «جیپسی کینگز» به خوانندگی پاول ریه‌س خواننده مشهور اسپانیایی که یکی از دو خواننده اصلی و قدیمی این گروه است، شب گذشته وارد تهران شدند تا روزهای ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه در تالار وحدت کنسرتی را برگزار کنند.
کد خبر : 109103

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، اعضای این گروه شامل فرانسیسکو آمادور، جوزف کورتز، جانی بیلی کورتز، آنتونیو (تونی) ونجلستی، روماریک خورخه فیگوئیه‌یر، سن پیتر ایرینا، پینچرا سرجیو، مایکل ریه‌س، به همراه پاول ریه‌س خواننده، گیتاریست، ترانه سرا و آهنگساز مطرح اسپانیایی و از اعضای قدیمی گروه جهانی «جیپسی کینگز» به عنوان خواننده این گروه برای اجرای کنسرت به تهران آمده‌اند.


این گروه به مدت 5 روز در تهران حضور دارند و روزهای 23 و 24 مرداد در تالار وحدت کنسرتی را اجرا خواهند کرد.


به گفته شاهرخ بحرالعلومی مدیر موسسه «پرشیا فیلم» به دلیل استقبال فوق‌العاده از فروش بلیت‌ها، دو سانس فوق‌العاده در ١١ شب شنبه و یکشنبه (23 و 24 مردادماه) اضافه شده و از روز چهارشنبه گذشته نیز بیلبوردهای تبلیغاتی این کنسرت در ١٨ نقطه شهر بالا رفته است.


کنسرت گروه ۹ نفره «جیپسی کینگز» به خوانندگی پل ریه‌س روزهای ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه با قیمت بلیت‌های ۸۰ هزار، ۱۱۰ هزار، ۱۳۰ هزار، ۱۵۰ هزار و ۱۹۰ هزار تومان میزبان علاقه‌مندان موسیقی در تالار وحدت خواهد بود.


علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سامانه فروش اینترنتی بلیت کنسرت شرکت اکسیر نوین مراجعه کنند.


این کنسرت را موسسه «پرشیا فیلم» به همراه موسسه فرهنگی هنری «اکسیر نوین» برگزار می‌کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: تالار وحدت کنسرت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته