دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پای کنسرت «امین بانی» به تالار وحدت باز شد

پای کنسرت «امین بانی» به تالار وحدت باز شد
امین بانی خواننده قطعه معروف سریال «شهرزاد» پس از دو سال در تالار وحدت تهران به صحنه می‌رود.
کد خبر : 854753

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جدیدترین کنسرت امین بانی در شرایطی این بار در تالار وحدت تهران روی صحنه می‌رود که این خواننده آخرین اجرای خود را دو سال پیش در برج میلاد روی صحنه برده بود.

او که همواره با اجرای زنده مسلط و قدرت «لایو خوانی»، توانایی‌های خود را نشان داده، حال در تجربه‌ای جدید قرار است با گلچینی از آثار قبلی و اجرای قطعات جدیدش در تهران میزبان مخاطبانش باشد.

در شرایطی که اجرای کنسرت در سالن‌های بزرگ به دلیل رزرو تاریخ‌های این سالن‌ها تا انتهای شش ماه نخست سال، سخت شده، این خواننده تصمیم گرفته با سکشنی جدید در تالار وحدت روی صحنه برود . امیرتوسلی رهبری ارکستر این خواننده را بر عهده دارد.

خواننده فیلم «شبی که ماه کامل شد»، در ادامه مسیر گزیده کار خود در موسیقی پاپ ایران، جدیدترین آثار خود را در ماه‌های اخیر تولید کرده است که در این بین تک آهنگ «نفس بکش» را با موسیقی علیرضا افکاری، ترانه حسین غیاثی و تنظیم امیر توسلی منتشر و این اثر به عنوان تیتراژ سریال «آنتن» انتخاب و پخش شد.

این خواننده درباره اجرای جدید خود در تالار وحدت معتقد است: «این سالن همیشه برای من یادآور نام‌های بزرگی از موسیقی ایران بوده و اجرا در این سالن قطعا برای من خوشایند است. همه تلاشم این است که بتوانم در بهترین شرایط و کیفیت بالا این کنسرت خاص را روی صحنه ببرم.»

این کنسرت به همت شرکت «کامیاب بهاران» و تهیه کنندگی «علی حق شناس» در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت و بلیت فروشی آن از دیروز در سایت «ایران کنسرت» آغاز شده است و به نظر می‌رسد این کنسرت با توجه به ظرفیت سالن تالار وحدت برای سانس‌های دیگر نیز تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته